Poznam schizofreników z Krakowa.

Uwaga: Ten dział jest widoczny w całym internecie. Ogłoszenia niewidoczne dla googla proszę umieszczać w podobnym dziale w "dla zarejestrowanych".

Moderator: moderatorzy

Regulamin forum
Uwaga: zamieszczone tu ogłoszenia są widoczne w całym internecie.
Eremite
zaufany użytkownik

Poznam schizofreników z Krakowa.

Post autor: Eremite »

Witam. Od trzech lat leczę się na schizofrenię paranoidalną, a choruję od dawna. Mam 21 lat i czuję się samotna w swoim chorowaniu. Mam kilku znajomych ,ale nikt z nich nie wie na co choruję. Prawie każdy wypad wiążący się z popijaniem alkoholu kończy się wieczną wymówką:"Biorę antybiotyk. Biorę leki na alergię, itd. itp." Z nikim nie mogę swobodnie porozmawiać o swoim problemie życia. Czuję się tak jakbym tylko ja chorowała na tą straszną chorobę. Schizofrenia sprawiła ,że już nie studiuję i cały czas spędzam w czterech ścianach. Chciałabym wyjść z tej wieży bez dna ,aby móc swobodnie czuć się w określonym towarzystwie. Zależy mi na kontakcie z osobami w zbliżonym wieku, chorującymi jak ja i czującymi się w tej chorobie samotnie.
Poznam osoby z Krakowa lub okolic.
Awatar użytkownika
dan
moderator
moderator

Re: Poznam schizofreników z Krakowa.

Post autor: dan »

Witaj,
jest tu kilku Krakusów i chyba są też Krakuski. Ja bywam w tym mieście raz na dwa, trzy miesiące i wtedy chętnie się z Tobą spotkam.
Myślę, że prędzej czy później ktoś się odezwie. Zajrzyj też na czat (link w moim podpisie), tam też są osoby z małopolski.
Zapraszam do rozmowy na czacie.
Mniejuzniema
zaufany użytkownik

Post autor: Mniejuzniema »

Witaj Daniel- a może tak zahaczysz o Wrocław.

ps. A jak tam Twoje stosunki damsko- męskie czy uległy juz poprawie.Pamietam Twoje drastyczne wypowiedzi.
Nie chcę przyjaciół, a z wrogiem sobie poradzę.
Awatar użytkownika
dan
moderator
moderator

Post autor: dan »

Krysiaczek pisze:Witaj Daniel- a może tak zahaczysz o Wrocław.