Objawy negatywne

Moderator: moderatorzy

maajutka
zaufany użytkownik
Posty: 1023
Rejestracja: śr maja 20, 2020 7:11 pm

Objawy negatywne

Post autor: maajutka »

Biore ryspolit w dawce 2,5 mg juz od dwoch lat.na poczatku bralam 4 mg ale sama zmniejszylam do 2,5 mg myslac ze sie lepiej poczuje.Alenadal mam objawy negatywne,nic mi sie nie chce robic,brakuje mi energii do dzialania ,motywacji i mam zahamowane emocje.Bylam u 2 lekarzy i obaj mi powiedzieli ze to objawy negatywne schizofrenii i nie sa zwiazane z lekiem.Ze zaden lek mi na to nie pomoze bo to nadal trwajaca choroba.bardzo mnie zalamali.Od dwoch dni tylko caly czas placze.Myslicie ze to prawda co mowia?

Awatar użytkownika
Bright Angel
zaufany użytkownik
Posty: 5314
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 11:40 pm
płeć: mężczyzna

Re: Objawy negatywne

Post autor: Bright Angel »

Lekarze nie do końca powiedzieli Ci prawdę. Są leki, które lepiej lub gorzej radzą sobie z objawami negatywnymi. Oczywiście nie znikną całkowicie, ale może być znacznie lepiej. Musisz wypróbować parę leków i zobaczyć, po których będziesz się czuć najlepiej. I też na pewne objawy negatywne dobrze działa psychoterapia. Może jakiś oddział dzienny by się przydał.
Just remember that death is not the end. Heaven or hell? The choice is Yours.

Awatar użytkownika
maniek123
nadużywający
Posty: 2441
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011 5:24 pm
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 560878

Re: Objawy negatywne

Post autor: maniek123 »

polecam Ci malutka solian i asentra mam zero negatywow i ciagle dazenia do samodoskonalosci jak chcesz pogadac na gg wal smialo 560878

maajutka
zaufany użytkownik
Posty: 1023
Rejestracja: śr maja 20, 2020 7:11 pm

Re: Objawy negatywne

Post autor: maajutka »

Maniek a w jakiej dawce bierzesz ten solian i asentre?

Awatar użytkownika
maniek123
nadużywający
Posty: 2441
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011 5:24 pm
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 560878

Re: Objawy negatywne

Post autor: maniek123 »

pisze na gg zazwyczaj tam pisz kotku ! :oops:

Awatar użytkownika
Amannn
bywalec
Posty: 1224
Rejestracja: pn sie 17, 2020 4:54 pm

Re: Objawy negatywne

Post autor: Amannn »

maajutka pisze: śr maja 14, 2014 1:53 pm Biore ryspolit w dawce 2,5 mg juz od dwoch lat.na poczatku bralam 4 mg ale sama zmniejszylam do 2,5 mg myslac ze sie lepiej poczuje.Alenadal mam objawy negatywne,nic mi sie nie chce robic,brakuje mi energii do dzialania ,motywacji i mam zahamowane emocje.Bylam u 2 lekarzy i obaj mi powiedzieli ze to objawy negatywne schizofrenii i nie sa zwiazane z lekiem.Ze zaden lek mi na to nie pomoze bo to nadal trwajaca choroba.bardzo mnie zalamali.Od dwoch dni tylko caly czas placze.Myslicie ze to prawda co mowia?
Nie zmień lek

Wróć do „antypsychiatria”