Czy to dobra diagnoza ?
Moderator: moderatorzy
Czy to dobra diagnoza ?
Witam, mam problemy od okolo 3 lat (mam 17).
Zaczalem bac sie ludzi, tzn ich wzroku i męczy mnie patrzenie na ludzi.
Mam wrazenie ze to co robie (nawet to jak ide) jest smieszne. Czesto idac ulica z daleka patrzac na kogos widze kogos innego niz jest w rzeczywistosci. Idą ulica czesto wydaje mi sie ze ktos mowi o mnie.
Mam problemy z mimika twarzy tzn wydaje mi sie ze jestem usmiechniety, ale potrzac w lustro widze ze smuty/zly itd...
Kazde wyjscie z domu wiąze sie z nerwami. Przesiadywanie w szkole mnie męczy, nie widze wogole sensu...
Jestem gitarzystą (gram od kilku lat) co jest szczegolnie dla mnie problemem, bo widownia mnie paraliżuje.
W domu czuje sie bardzo dobrze, nie dalem za bardzo poznac bliskim ze cos jest nie tak.
Poszedłem do psychiatry, jego diagnoza to: stan depresyjno lękowy i przepisał Zolaferin na początek.
Myslicie ze to sluszna diagnoza ? Nie mam objawów schizofrenii ?
Pozdrawiam
Zaczalem bac sie ludzi, tzn ich wzroku i męczy mnie patrzenie na ludzi.
Mam wrazenie ze to co robie (nawet to jak ide) jest smieszne. Czesto idac ulica z daleka patrzac na kogos widze kogos innego niz jest w rzeczywistosci. Idą ulica czesto wydaje mi sie ze ktos mowi o mnie.
Mam problemy z mimika twarzy tzn wydaje mi sie ze jestem usmiechniety, ale potrzac w lustro widze ze smuty/zly itd...
Kazde wyjscie z domu wiąze sie z nerwami. Przesiadywanie w szkole mnie męczy, nie widze wogole sensu...
Jestem gitarzystą (gram od kilku lat) co jest szczegolnie dla mnie problemem, bo widownia mnie paraliżuje.
W domu czuje sie bardzo dobrze, nie dalem za bardzo poznac bliskim ze cos jest nie tak.
Poszedłem do psychiatry, jego diagnoza to: stan depresyjno lękowy i przepisał Zolaferin na początek.
Myslicie ze to sluszna diagnoza ? Nie mam objawów schizofrenii ?
Pozdrawiam
Tak, zwiazany z kazdym wyjsciem z domu, ze szkołą itp.zbyszek pisze: czy masz jakiś nadmierny stres ?