Niepokojące objawy aripiprazolu

aripiprazol

Moderator: moderatorzy

Awatar użytkownika
PasteleOlejne
bywalec
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 23, 2019 8:27 pm

Niepokojące objawy aripiprazolu

Post autor: PasteleOlejne »

Cześć.
Pod pewnym postem jedna osoba zasugerowala mi, że niepokojące mnie objawy moga byc wynikiem brania aripiprazolu (jednak one pojawily sie przed jego stosowaniem, a teraz ustaly i czuje sie o wiele lepiej) Moje pytanie brzmi nastepujaco, czy brał ktos ten lek ( wiem ze po nim sie nie tyje jesli to nie prawda to prosze wyprowadzic mnie z bledu) i wystapily u niego jakiekolwiek skutki uboczne. Z góry dziękuję za udzielenie wszelkich odpowiedzi.

Bardzo proszę uważać w jakim temacie tworzy się post, ponieważ był to temat "niechciane posty" !!!
Temat przenoszę do odpowiedniego działu z odpowiednim tematem - Maxi.

Awatar użytkownika
Digital
zaufany użytkownik
Posty: 3308
Rejestracja: wt sty 22, 2019 7:24 pm
płeć: mężczyzna

Re: Niepokojące objawy aripiprazolu

Post autor: Digital »

Masa ludzi bierze to lekarstwo bez jakichkolwiek skutków ubocznych. Poczytaj w dziale leki/abilify. W ulotce są wyszczególnione gdyż koncern musi bronić się w razie ewentualnych pozwów.

Awatar użytkownika
Meduzola
zaufany użytkownik
Posty: 2309
Rejestracja: śr wrz 13, 2017 6:44 pm

Re: Niepokojące objawy aripiprazolu

Post autor: Meduzola »

Abilify ma w założeniu działać przeciwpsychotycznie i aktywizująco. Nie powiem Ci, jakie skutki uboczne u mnie wywołuje, bo powoli tracę orientację, jakie objawy u mnie są wynikiem choroby, a które są wywołane przez lek psychotropowy. Jednak parę osób tu już skarżyło się na senność po Abilify, to zatem skutek paradoksalny.

Awatar użytkownika
PasteleOlejne
bywalec
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 23, 2019 8:27 pm

Re: Niepokojące objawy aripiprazolu

Post autor: PasteleOlejne »

okej dziękuje

Awatar użytkownika
Meduzola
zaufany użytkownik
Posty: 2309
Rejestracja: śr wrz 13, 2017 6:44 pm

Re: Niepokojące objawy aripiprazolu

Post autor: Meduzola »

Nie ma za co... Ogólnie to akatyzja, czyli niemoc wysiedzenia, ustania to przykre zjawisko, nie wiem, czy to wyłącznie od leku, czy psychotrop nasila to, co tkwiło w człowieku wcześniej...

Awatar użytkownika
PasteleOlejne
bywalec
Posty: 30
Rejestracja: wt kwie 23, 2019 8:27 pm

Re: Niepokojące objawy aripiprazolu

Post autor: PasteleOlejne »

tak jeszcze dodam tylko, ze wczesniej bardzo duzo spalam i nie mialam na nic ochoty, czesto towarzyszyly mi glebokie depresje i uczucie bezsensu. Po lekach zaczelam rzeczywiście aktywniej żyć i mniej spać bo sennosc byla moim problemem. Moja pani psychiatra mowila ze to taki dosc lekki lek...

Awatar użytkownika
Digital
zaufany użytkownik
Posty: 3308
Rejestracja: wt sty 22, 2019 7:24 pm
płeć: mężczyzna

Re: Niepokojące objawy aripiprazolu

Post autor: Digital »

A przede wszystkim chyba nowoczesny.

Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze

Re: Niepokojące objawy aripiprazolu

Post autor: Peter »

dla mnie Abilify to dobry lek. Nie mam skutków ubocznych.... Jednak jak chyba na każdym neuroleptyku, ciężko schudnąć... Podobno Abilify nie powoduje aż tak tycia no ale ja "dorobiłem się" wagi na Olanzapinie.....

Wróć do „abilify”