Dominacja i irytacja

Moderator: moderatorzy

Regulamin forum
W tym dziale można pisać teksty wykraczające poza uporządkowaną dyskusję na konkretny temat. Nie polecam go osobom szukającym spokojnej rozmowy.
Orzeł

Dominacja i irytacja

Post autor: Orzeł »

Dzięki tym dwóm cechom potrafię wyluzować.
Orzeł

Re: Dominacja i irytacja

A więc biorę na warsztat.
Dominację odbierają mi głosy które zamykają się tylko po piwie, ale za to utrzymują we mnie wciąż uczucie irytacji.
Nie czuję się wolny jak słucham paplaniny w głowie, muzyka też zagłusza je.

Jestem uzależniony od muzyki, poza dom nie ruszam się bez słuchawek na uszy.
Orzeł

#: Y-GAMMA
Mariii
zaufany użytkownik

Post autor: Mariii »

Orzeł pisze:Jestem uzależniony od muzyki, poza dom nie ruszam się bez słuchawek na uszy.
Mam to samo, niestety.
Jak idę gdzieś sama, muzyka dodaje mi pewności siebie i zagłusza obce otoczenie.
Wasz świat nic mi nie dał, nic nie może mi zabrać
Orzeł

Głosy mi wciąż powtarzały: "on ma w brzuchu obcego nostromo".
To pochodzi stąd że w podstawówce ustawiłem na Windowsie 98 motyw Obcego.
Awatar użytkownika
koniczynka26
bywalec
Status: rencistka

Post autor: koniczynka26 »

To może powinieneś znaleźć inne , znacznie bardziej zdrowe i znacznie bardziej przyjemniejsze sposoby , od których też można się w dobry sposób uzależnić , aby móc pozbyć się głosów.
Słuchanie muzyki jest dobrym rozwiązaniem.
Powinieneś znaleźć sobie zainteresowania , które będą twoją pasją i dzięki nim zminimalizujesz głosy.
Picie piwa jest złym rozwiązaniem na głosy , ponieważ nigdy nie wolno łączyć leków psychotropowych z alkoholem , ponieważ może to prowadzić do grożnych następstw zdrowotnych.
Poza tym od piwa też można się uzależnić i wtedy poza głosami pojawia się jeszcze problem alkoholizmu.
Ja uważam , że nigdy nie należy łączyć leków psychotropowych z alkoholem.