Dominacja i irytacja
Moderator: moderatorzy
Regulamin forum
W tym dziale można pisać teksty wykraczające poza uporządkowaną dyskusję na konkretny temat. Nie polecam go osobom szukającym spokojnej rozmowy.
W tym dziale można pisać teksty wykraczające poza uporządkowaną dyskusję na konkretny temat. Nie polecam go osobom szukającym spokojnej rozmowy.
Re: Dominacja i irytacja
A więc biorę na warsztat.
Dominację odbierają mi głosy które zamykają się tylko po piwie, ale za to utrzymują we mnie wciąż uczucie irytacji.
Nie czuję się wolny jak słucham paplaniny w głowie, muzyka też zagłusza je.
Jestem uzależniony od muzyki, poza dom nie ruszam się bez słuchawek na uszy.
Dominację odbierają mi głosy które zamykają się tylko po piwie, ale za to utrzymują we mnie wciąż uczucie irytacji.
Nie czuję się wolny jak słucham paplaniny w głowie, muzyka też zagłusza je.
Jestem uzależniony od muzyki, poza dom nie ruszam się bez słuchawek na uszy.
Mam to samo, niestety.Orzeł pisze:Jestem uzależniony od muzyki, poza dom nie ruszam się bez słuchawek na uszy.
Jak idę gdzieś sama, muzyka dodaje mi pewności siebie i zagłusza obce otoczenie.
Wasz świat nic mi nie dał, nic nie może mi zabrać
Głosy mi wciąż powtarzały: "on ma w brzuchu obcego nostromo".
To pochodzi stąd że w podstawówce ustawiłem na Windowsie 98 motyw Obcego.
To pochodzi stąd że w podstawówce ustawiłem na Windowsie 98 motyw Obcego.
- koniczynka26
- bywalec
- Status: rencistka
To może powinieneś znaleźć inne , znacznie bardziej zdrowe i znacznie bardziej przyjemniejsze sposoby , od których też można się w dobry sposób uzależnić , aby móc pozbyć się głosów.
Słuchanie muzyki jest dobrym rozwiązaniem.
Powinieneś znaleźć sobie zainteresowania , które będą twoją pasją i dzięki nim zminimalizujesz głosy.
Picie piwa jest złym rozwiązaniem na głosy , ponieważ nigdy nie wolno łączyć leków psychotropowych z alkoholem , ponieważ może to prowadzić do grożnych następstw zdrowotnych.