chłopaki jak to jest? wzwód a leczenie schizy?
Moderator: moderatorzy
Regulamin forum
Ten dział dotyczy tylko związków seksualności ze schizofrenią lub ogólniej chorobą. O zdrowej seksualności proszę pisać w tematach dowolnych.
Ten dział dotyczy tylko związków seksualności ze schizofrenią lub ogólniej chorobą. O zdrowej seksualności proszę pisać w tematach dowolnych.
-
- zaufany użytkownik
chłopaki jak to jest? wzwód a leczenie schizy?
Jak to jest gdy zacznie się brać lekarstwa na schizę to członek się psuje ? nie chce stawać i takie tam?
-
- zaufany użytkownik
Re: chłopaki jak to jest? wzwód a leczenie schizy?
Nie znam się na tym, nie wiem jak to jest, ale faktycznie leki psychotropowe tak działają, że mogą powodować zaburzenia seksualne.
-
- zaufany użytkownik
O to u mnie szanse na leczenie lekami są zerowe, dla mnie mój członek to największy skarb.
Członek bardziej psuje się od masturbacji niż od leczenie chorób psychicznych 

-
- zaufany użytkownik
Haha, cezary... 

- Mickey
- zaufany użytkownik
- Status: pracuję
Czy ja wiem czy od masturbacji się psuje. Może trochę się zużywa
.
Natomiast jeśli chodzi o funkcje seksualne i leki, to ja dostałem lek Candela któy wyeliminował u mnie libido, a więc pojawiły się też problemy ze wzwodem. Niezbyt miłe. Teraz odstawiam ten lek.

Natomiast jeśli chodzi o funkcje seksualne i leki, to ja dostałem lek Candela któy wyeliminował u mnie libido, a więc pojawiły się też problemy ze wzwodem. Niezbyt miłe. Teraz odstawiam ten lek.
-
- zaufany użytkownik
"Jak to jest gdy zacznie się brać lekarstwa na schizę to członek się psuje ? nie chce stawać i takie tam?"
Niestety tak.Ale jak choroba sie u Ciebie rozwinie mocno to nikt nie będzie pytał o zdanie czy chesz to jeśc czy nie ze mną tak było.Leki tak działaja na te sprawy "byśmy"nie kopulowali i by nie rodziło się dużo potencjalnych"wariatów" chodz te choroby były,są i będa tak czy inaczej