Czy seronil usuwa lęki?

Seronil, Andepin, Bioxetin, Fluoksetyna

Moderator: moderatorzy

Awatar użytkownika
fizia
zaufany użytkownik

Czy seronil usuwa lęki?

Post autor: fizia »

Mam lęki po neuroleptykach i takie zwykle lęki zwiazane z dołem. Czy fluoxetyna pomaga tez na takie lęki?
Nefka
zaufany użytkownik

Re: Czy seronil usuwa lęki?

Post autor: Nefka »

Fluoksetyna pobudza i nakręca. Może i komuś pomogła na lęki - ale uważam, że raczej nie za często.
Strzeż mnie jak źrenicy oka, Ukryj mnie w cieniu swych skrzydeł
Psalm 17,8
Awatar użytkownika
fizia
zaufany użytkownik

No wiec jaki antydepresant propnujecie na lęki? Fluoksetyna nie bo pobudza i nakreca, wenlafaksyna tez nie bo podnosi dopamine,... :roll:
Nefka
zaufany użytkownik

Szczerze? Nie SSRI. Po prostu. Może i jest jakiś działający bardziej na lęki, nie znam się tak szczegółowo. Ogólnie SSRI nie są za dobre.

Co innego? Najlepiej zapytaj lekarza. Bierzesz neuroleptyki, a to zmienia sytuację. Ja przynajmniej nie czuję się kompetentna w wybieraniu Ci leków. Dobieranie leków to i tak loteria. Mogę Ci poradzić, abyś udała się do swojego lekarza, porozmawiała o antydepresantach, czy i w ogóle brać i jakie. Może lekarz wpadnie na inny pomysł. Tak naprawdę internet to śmietnik ze bzdurami, i ja też nie jestem pewna, czy pisząc tego posta nie dorzucam kolejnego śmiecia :)
Psalm 17,8
Awatar użytkownika
przegłosowany
zaufany użytkownik
Status: aktor pisarz poeta. ostatnio mnie wystawiali na brodwayu

Post autor: przegłosowany »

fizia pisze:No wiec jaki antydepresant propnujecie na lęki? Fluoksetyna nie bo pobudza i nakreca, wenlafaksyna tez nie bo podnosi dopamine,... :roll:
Podobno najlepsza Paroksetyna (jedyny SSRI obok citalowatych, który nie spiduje, lecz seduje)
http://www.nerwica.com/paroksetyna-sero ... -t464.html
Sertralina (osobiście sprawdzona, zależy jaki lęk masz na myśli, jeśli napadowy czy uogólniony lub niepokój - średnio, jeśli fobię społeczną - bardzo dobra, nakręca, świetna na depresję)