Jak namówić na leczenie

Moderator: moderatorzy

zmartwiony
zarejestrowany użytkownik

Jak namówić na leczenie

Post autor: zmartwiony »

Witam.
Nie mam doświadczenia w uczestniczeniu w forach na jakiekolwiek tematy więc proszę o wyrozumiałość jeśli popełnię jakieś błędy.
Mój syn ma 26 lat i wydaje mi się , że choruje na schizofrenię (wszystkie objawy lekturowe na to wskazują ) w dodatku nadużywa alkoholu i wtedy nie można spokojnie z nim porozmawiać. Jest bardzo agresywny po alkoholu o bardzo niskiej samoocenie (skończył studia ), wulgarny, ma pretensje do całego świata o swoje niepowodzenia a zwłaszcza do swoich rodziców. Na wspomnienie o wizycie u lekarza reaguje agresywnie. Nie wiem jak przekonać go do zasięgnięcia porady medycznej. Proszę o poradę.
Awatar użytkownika
przegłosowany
zaufany użytkownik
Status: aktor pisarz poeta. ostatnio mnie wystawiali na brodwayu

Re: Jak namówić na leczenie

Post autor: przegłosowany »

Napisz coś konkretnego to może dostaniesz poradę od lekturowych schizofreników.

Masz syna alkoholika to wyślij go do aaa, idź na forum aa i tam zapytaj
gówno w proszku na kijoszku
Awatar użytkownika
mei
zaufany użytkownik

Post autor: mei »

.
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2014 3:08 pm przez mei, łącznie zmieniany 1 raz.
Kochajcie tych, których chcecie kochać, żyjcie tak, jak chcecie żyć i nigdy nie pozwólcie by ktokolwiek przeszkodził wam w zmienianiu waszych marzeń w rzeczywistość.
Jared Leto, 13.04.2014.
zmartwiony

Witam ponownie.