Badanie: "Warunki pracy w Zakładach Pracy Chronionej"

Moderator: moderatorzy

michal_k
zarejestrowany użytkownik

Badanie: "Warunki pracy w Zakładach Pracy Chronionej"

Post autor: michal_k »

Witajcie.

Piszę do Was, bo potrzebuję Waszej pomocy. Choruję na ChAD. Jestem pod ścisłą opieką lekarza i aktualnie nie jestem ani depresyjny, ani psychotyczno-maniakalny.

Chciałem przeprowadzić badanie dotyczące "pracy chronionej". Celem badania nie jest napisanie magisterki, ani innej pracy naukowej, z której chcę czerpać profity. Z opowieści moich znajomych wiem, że tam nie dzieje się najlepiej i że "problemu nie ma", bo nikt o nim nie mówi głośno. Większość myśli, że ZPCh są rozwiązaniem, mniej ludzi wie, że pracodawca jest niegodziwcem. Ale tylko niektórzy wiedzą, że praca tam bywa niebezpieczna.

To nie będzie upierdliwe i czasochłonne badanie. Na początek chciałem poprosić tych z Was, którzy mieli jakiekolwiek doświadczenia z ZPCh o napisanie ich w wątku. Chodzi o to, żebym skonstruował ankietę najlepiej jak się da. Potem dam Wam namiar na ankietę, która będzie wisieć w sieci. Wypełnienie ankiety zajmie Wam góra 5 minut i będzie naprawdę intuicyjne.