Samookaleczenie?
Moderator: moderatorzy
-
- zaufany użytkownik
Samookaleczenie?
Czy ktoś z Was ma/miał ten problem?
Dla mnie już zniknęły moralne granice, już nie wiem dlaczego nie... Już nic mnie nie przekonuje. Nawet chyba nie myślę, że to coś złego. Fascynacja... Krew... Durne!
Dla mnie już zniknęły moralne granice, już nie wiem dlaczego nie... Już nic mnie nie przekonuje. Nawet chyba nie myślę, że to coś złego. Fascynacja... Krew... Durne!
-
- admin
- Status: webmaster
Re: Samookaleczenie?
Madziu, nie rób takich rzeczy !
Czy masz depresję ? Nie znam się na tym, lecz wydaje mi się, że takie myśli wiążą się z poczuciem bezsensu. Czy tak to odczuwasz ? Życie ma sens. Przekonasz się o tym !
Czy masz depresję ? Nie znam się na tym, lecz wydaje mi się, że takie myśli wiążą się z poczuciem bezsensu. Czy tak to odczuwasz ? Życie ma sens. Przekonasz się o tym !
-
- zaufany użytkownik
Chyba już nie potrafię tego nie robić.
Nie mam depresji. Wcześniej miałam. I przyzwyczajenie zostało.
Życie ma sens. Jakiś tam ma.
.
Nie mam depresji. Wcześniej miałam. I przyzwyczajenie zostało.
Życie ma sens. Jakiś tam ma.

-
- admin
Więc skąd są te myśli o samookaleczeniu ? Jak one powstają ?
-
- zaufany użytkownik
Samookaleczenie to krzyk.... tylko ze samookaleczenie można cofnąć - zagoić a samobójstwa juz nie....
Ale samookalecznie to też nienawiść do tego co boli bo jest ranione, do tego co nie funkcjonuje, jest słabe gorsze, głupsze
To nienawiść do siebie... obrzydzenie sobą.... zmęczenie.... bezradność....
Najgorsze ze po samookaleczeniu nic nie jest lepiej.. a czasem gorzej.... bo to co nie funkcjonuje,
czyli my, dalej nie funkcjonujemy
Ale samookalecznie to też nienawiść do tego co boli bo jest ranione, do tego co nie funkcjonuje, jest słabe gorsze, głupsze
To nienawiść do siebie... obrzydzenie sobą.... zmęczenie.... bezradność....
Najgorsze ze po samookaleczeniu nic nie jest lepiej.. a czasem gorzej.... bo to co nie funkcjonuje,
czyli my, dalej nie funkcjonujemy