Funkcjonowanie w schizofrenii
Moderator: moderatorzy
Funkcjonowanie w schizofrenii
Witam wszystkich Mam na imię Daria i jestem studentką V roku Psychologii.
W ramach pracy magisterskiej prowadzę badanie dotyczące tego co Państwo sądzicie na temat swojego życia ze schizofrenią.
Badanie składa się jedynie z pytań zamkniętych. Wypełnienie kwestionariuszy zajmuje kilka minut.
Uczestnictwo w badaniu jest w pełni anonimowe i dobrowolne. W każdym dowolnym momencie można je przerwać.
Badanie było już wstawiane tutaj na forum, wypełniło go 10 osób, jednak aby było ono możliwe do przeanalizowania potrzebuje minimum 30 osób. Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziękuję za poświęcony czas!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
W ramach pracy magisterskiej prowadzę badanie dotyczące tego co Państwo sądzicie na temat swojego życia ze schizofrenią.
Badanie składa się jedynie z pytań zamkniętych. Wypełnienie kwestionariuszy zajmuje kilka minut.
Uczestnictwo w badaniu jest w pełni anonimowe i dobrowolne. W każdym dowolnym momencie można je przerwać.
Badanie było już wstawiane tutaj na forum, wypełniło go 10 osób, jednak aby było ono możliwe do przeanalizowania potrzebuje minimum 30 osób. Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziękuję za poświęcony czas!
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
-
- bywalec
Re: Funkcjonowanie w schizofrenii
Wypełniłem, więc w najgorszym razie będzie pani miała 11.
Bardzo dziękuje
Zachęcam a zarazem proszę w wolnej chwili o uzupełnianie ankiety : ) dziękuję tym, którzy już wypełnili!
Chwila i zrobione.Powodzenia.
Wypełniłam.
Dziękuje bardzo
Bardzo proszę o wypełnianie badania : ) już niewielu odpowiedzi mi brakuje! Dziękuje za każdy odzew : )
wypelnilem
ja też wypełniłem
Dziękuje : )
- Dobro
- zaufany użytkownik
- Status: करुणा
- Gadu-Gadu: bla bla
Przesłałem, ciekawe..
pozdr
pozdr
Lepiej być samemu niż żyć z iluzją posiadania przyjaciół.