Nawrót głosów po jakim czasie

Moderator: moderatorzy

remember1470
bywalec

Nawrót głosów po jakim czasie

Post autor: remember1470 »

Witam mam pytanie do was forumowicze mianowicie po jakim czasie u was występował nawrót głosów po zmniejszeniu dawki lub odstawieniu leków.Pytam ponieważ tak wygląda u mnie sprawa.Brałem 20 olanzopiny wszystko było dobrze głosów prawie brak tak samo było i na 15 i na 10 czyli dobrze.Problem pojawił się jak zszedłem na 5 po 3 dniach pojawiły się wyzywające głosy ale nie takie głośne tylko cichsze jednak jestem w stanie je ignorować jak coś robię to ich nie słyszę tylko jak siedzę w ciszy i to mi trochę przeszkadza mówię trochę ponieważ bez tabletek bardzo głośno mnie wyzywały tak że krew mnie zalewała tak że proszę o odpowiedź i czy waszym zdaniem nawrot się dopiero szykuje czy może głosy się nie podglosnia nie mam doświadczenia i nie wiem jak wygląda powrót do tego piekła aha pewnie jak przeczytaliście te wypociny to może zadaliście sobie pytanie czemu zmniejszam leki skoro nie miałem głosów na 10 ano dlatego że mam akatyzje i nie mogę nawet posiedzieć dluzej w pokoju tylko chodzę po domu a dla innych domowników też to jest pewnie niekomfortowe chociaż mi o tym nie mówią a skoro mam zmienić leki to warto było spróbować dawki podtrzymującej dzięki za odpowiedz z gory

remember1470
bywalec

Re: Nawrót głosów po jakim czasie

Mija już tydzień i 2 dni głosy są ale nie w całej okazałości

Awatar użytkownika
Maksymiliana
moderator
moderator

Post autor: Maksymiliana »

Mi głosy zeszły prawie do 0 na początku 2019 gdy to jeszcze byłam na Olanzapinie.
Powiedz o wszystkim psychiatrze, może zmieni leki albo dostosuje dawkę. Bo u mnie czasami mimo że biorę łącznie 3 mg Rispoleptu dziennie czasami zaczynam czuć że mi zaczyna szajba odbijać, wtedy wiem że muszę wziąć dodatkową tabletkę.
Mój blog: http://www.nocnylampion.wordpress.com
Dzisiaj gdy przymkniesz oczy na szarym pamięci tle, pośród wyblakłych przeźroczy zobaczysz właśnie mnie.