Poszukuję osób chętnych opowiedzieć swoją historię
Moderator: moderatorzy
-
- zarejestrowany użytkownik
Poszukuję osób chętnych opowiedzieć swoją historię
Witam,
Jestem studentem piątego roku psychologii klinicznej i piszę pracę magisterską na temat funkcjonowania emocjonalnego rodzeństwa osób z rozpoznaniem schizofrenii. Poszukuję osób chętnych, aby się spotkać i porozmawiać. Zapewniam pełną anonimowość i dyskrecję. Interesuje mnie Twoja historia życia, niekoniecznie fakty i szczegóły a sam sposób w jaki ją konstruujesz i postrzegasz. Chciałbym, żebyś opowiedział mi o sobie, o tym kim jesteś, o swoich zainteresowaniach, chwilach zarówno tych szczęśliwych, jak i tych gorszych. Spotkanie miałoby potrwać ok. 2 godziny i może odbyć się w dowolnym, wybranym przez Ciebie miejscu.
Osoby chętne proszę o kontakt na adres e-mail: jakub.owczarek95@gmail.com lub telefon 883-349-393.
Jestem studentem piątego roku psychologii klinicznej i piszę pracę magisterską na temat funkcjonowania emocjonalnego rodzeństwa osób z rozpoznaniem schizofrenii. Poszukuję osób chętnych, aby się spotkać i porozmawiać. Zapewniam pełną anonimowość i dyskrecję. Interesuje mnie Twoja historia życia, niekoniecznie fakty i szczegóły a sam sposób w jaki ją konstruujesz i postrzegasz. Chciałbym, żebyś opowiedział mi o sobie, o tym kim jesteś, o swoich zainteresowaniach, chwilach zarówno tych szczęśliwych, jak i tych gorszych. Spotkanie miałoby potrwać ok. 2 godziny i może odbyć się w dowolnym, wybranym przez Ciebie miejscu.
Osoby chętne proszę o kontakt na adres e-mail: jakub.owczarek95@gmail.com lub telefon 883-349-393.
-
- moderator
Re: Poszukuję osób chętnych opowiedzieć swoją historię
Bardzo chętnie ja opowiem swoją historię, dodatkowo możesz poczytać mój pamiętnik - tam jest wszystko co chciałbyś wiedzieć - o relacji z rodziną, o mojej chorobie, wystarczy poczytać 
www.nocnylampion.wordpress.com

Mój blog: http://www.nocnylampion.wordpress.com