Haloperidol i Depakine

decaldol

Moderator: moderatorzy

Awatar użytkownika
AniaNieIstnieje
zaufany użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: wt cze 12, 2007 4:59 pm

Haloperidol i Depakine

Post autor: AniaNieIstnieje »

xxx
Ostatnio zmieniony ndz cze 22, 2014 11:33 am przez AniaNieIstnieje, łącznie zmieniany 1 raz.
zalew
zaufany użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 10:26 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: zalew »

Mam nadzieję ze nie ostatni, po ch. ci ta wiedza? Trza żyć i zmagać się ze schizą. Jakby co to mam nadzieję ze wyrzygasz to cholerstwo jak zrobiła moja znajoma. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
marcelinka
zaufany użytkownik
Posty: 7964
Rejestracja: czw sty 25, 2007 9:24 pm

Post autor: marcelinka »

Dokładnie tak jak mówi Zalew. Haloperidol i Depakine mają pomagać Tobie powrócić do równowagi psychicznej. I nie rób głupstw bo ja tak zrobiłam i znalazłam się na OIOMie i pobyt w psychiatryku miałam zapewniony. Wierz mi życie mimo iż nie jest łatwe, to daje satysfakcję. Nie rób głupot!!!!!!!!!
Każdy zachód jest zapowiedzią poranka, Uśmiechaj się codziennie bo warto, niezależnie od pory dnia :)
Chors
zaufany użytkownik
Posty: 1707
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: United States of Love

Post autor: Chors »

Ja ci nie powiem bo nie chcę byś sobie życie odebrała.
Awatar użytkownika
Guard
zaufany użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: wt sty 30, 2007 6:59 pm
Status: bezrobotny
płeć: mężczyzna
Lokalizacja: wodacz

Post autor: Guard »

Depakina ma w nazwie drugi człon....
i myślę, że on jest tu najistotniejszy i adekwatny do Twojego pytania.
Postaw na to...
określ cele, wytycz kierunki, ugruntuj fundamenty....
A ten drugi człon w swoim czasie zaprowadzi Cię tam gdzie pragniesz i to nieuchronnie !!!
Guard
Awatar użytkownika
AniaNieIstnieje
zaufany użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: wt cze 12, 2007 4:59 pm

ixeixe

Post autor: AniaNieIstnieje »

xxx
Ostatnio zmieniony ndz cze 22, 2014 11:33 am przez AniaNieIstnieje, łącznie zmieniany 1 raz.
jesz
zarejestrowany użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 20, 2007 9:36 pm

Post autor: jesz »

bardzo bym Ci chciała pomuc. dopiero przeczytałam Twój post, oby nie było za późno. co się stało, że masz myśli samobujcze? nie daj sobie wmówic choroby dopóki masz świadomośc i pojęcie o własnym cierpieniu powodującym te myśli. nie pozwól odebrac sobie swojej osobowosci. spróbuj ją wyrazic w jakiś sposób. znajdz fromę. odnajdz drogę, którą pokażesz siebie sobie, popatrzysz na swoje cierpienie z zewnątrz i wtedy zrozumiesz, że masz do niego takie samo prawo jak inni. a przede wszystkim, przyznasz się przed sobą, że jesteś jedynie cierpiącym człowiekiem, że potrzebujesz pomocy, a to nie są powody, żeby rezygnowac z całej palatey możliwych doznań jakie oferuje życie.
Awatar użytkownika
AniaNieIstnieje
zaufany użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: wt cze 12, 2007 4:59 pm

Post autor: AniaNieIstnieje »

xxx

Wróć do „haloperidol”