Lamitrin a tycie

Moderator: moderatorzy

Awatar użytkownika
Petruccio
zaufany użytkownik
Posty: 12674
Rejestracja: pn gru 01, 2008 3:53 pm
płeć: mężczyzna

Lamitrin a tycie

Post autor: Petruccio »

Czy macie doświadczenia z Lamitrinem jako lekiem powodującym tycie? Biorę najmniejszą dawkę Lamitrinu (25 mg) i przez niecałe 3 tygodnie przytyłem 5 kg. Nie wiem, czy to powoduje mój tryb życia czy właśnie ten lek.
Obrazek

Awatar użytkownika
karuna
zaufany użytkownik
Posty: 14897
Rejestracja: pt lut 06, 2015 7:06 pm
Status: student
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: nie mam
Lokalizacja: Ziemia teraz

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: karuna »

Raczej tryb życia, jeśli tak uważasz. Biorę Lamitrin i nie przybyło mi z tej racji. A biorę o wiele więcej. Może więcej się ruszać albo powinieneś był przytyć?
nic.

Awatar użytkownika
Petruccio
zaufany użytkownik
Posty: 12674
Rejestracja: pn gru 01, 2008 3:53 pm
płeć: mężczyzna

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: Petruccio »

No właśnie zacząłem się więcej ruszać, bo nie może tak być.
Obrazek

Awatar użytkownika
karuna
zaufany użytkownik
Posty: 14897
Rejestracja: pt lut 06, 2015 7:06 pm
Status: student
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: nie mam
Lokalizacja: Ziemia teraz

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: karuna »

To tak jak ja.
nic.

Awatar użytkownika
JoRo
zarejestrowany użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: śr lis 22, 2017 1:57 pm

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: JoRo »

Ja nie tyłam.

Awatar użytkownika
piotrs
zaufany użytkownik
Posty: 1523
Rejestracja: sob paź 08, 2016 11:41 am
Lokalizacja: KORONKA DO BOŻEGO MIŁOSIERDZIA

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: piotrs »

wiekszosc leków powoduje tycie bo zatrzymuje wode w organizmie i zwieksza apetyt przynajmniej te starsze

Awatar użytkownika
unreal
zaufany użytkownik
Posty: 4532
Rejestracja: ndz cze 29, 2014 12:34 am

Re: Lamitrin a tycie

Post autor: unreal »

od lamotryginy się nie tyje, brałam dawkę 200 mg
LaDopamina

Wróć do „lamotrygine czyli lamitrin”