Moja przyjaciółka

Moderator: moderatorzy

Awatar użytkownika
Kiara
zarejestrowany użytkownik

Moja przyjaciółka

Post autor: Kiara »

Mam chorą przyjaciółkę, niedawno trafiła do szpitala w Tworkach, a wyszła z rozpoznaniem "zespołu paranoidalnego". Znam ją od liceum (dziś mamy po 20 parę lat) i od tego czasu była to dla mnie jedna z bliższych osób. Niestety od kiedy rozpoczęła trudne studia bardzo się zmieniła. Zaczęła się wywyższać ponad osoby spoza kręgu jej kierunku, sprawiała wrażenie "zachłyśniętej" możliwością studiowania i ciągle chciała rozmawiać na "naukowe" tematy, nie dało się z nią spokojnie pogadać na gg, by nie usłyszeć że zdanie które właśnie do niej napisałam jest niepoprawne stylistycznie/brakuje w nim znaków interpunkcyjnych etc.
Wszystko wiedziała najlepiej i wszystkich pragnęła pouczać... Podczas spotkania z nią często słyszałam aż nadto krytyki na swój temat. A to źle się ubrałam, to znowu studiuję mało przyszłościowy kierunek, moje paznokcie są źle pomalowane, a w ogóle to wydaję się być mało inteligentną osobą :shock: W pierwszej chwili zapytałam dlaczego tak sądzi, czemu mi to wszystko mówi. W odpowiedzi dostałam "jestem twoją przyjaciółką kto inny mógłby ci to powiedzieć" "ostatnio zaczęłam mówić ludziom to co o nich naprawdę myślę". No i rzeczywiście- nie tylko mnie obrzucała non stop nieprzychylnymi uwagami i krytyką, wiele osób odsunęło się od niej gdyż "stała się przemądrzała i jechała po wszystkich wokół sama nie widząc własnych błędów". Zawsze postępowała nieco egoistycznie, ale od kiedy rozpoczęła studia jej egoizm sięgnął zenitu...pamiętam jak kiedyś znajoma poważnie zachorowała i wszyscy w jej otoczeniu zbierali pieniądze na jej leczenie. Moja przyjaciółka stwierdziła, że "nie ma zamiaru przeznaczyć na to kasy, gdyż właśnie zaplanowała sobie kupno drogiej sukienki!". To było straszne...zwłaszcza,że zawsze miałam ją za osobę empatyczną, wielkoduszną, która wprawdzie czasem bywa egoistką, ale absolutnie nie jest pozbawiona zwykłych l