Tycie po lekach
Moderator: moderatorzy
-
- zarejestrowany użytkownik
Tycie po lekach
Po którym leku się tyje najbardziej a po którym najmniej ?. I jak można zrzucić zbędne kilogramy po lekach ?.
Re: Tycie po lekach
Krzysztofk każdy inaczej reaguje na leki. Jednak wiem, że dużo osób przytyło na zalaście, w tym ja niestety.
Mało osób ponoć przytyło na ketrelu, jednak słyszałam o dziewczynie, która przytyła z kilkanaście kilo. (Sama od niedawna biorę ketrel, bo przytyłam na zalaście, ale nie wiem jak to jest z tyciem po ketrelu.) Co do odchudzania to nie znam się na tym, wiem że z nim może być ciężko, bo chory po lekach ma np. zwiększony apetyt, więc szybko wzrasta mu masa ciała. Sama zaczęłam mocno ograniczać jedzenie słodyczy, jadam je tylko w poniedziałki, ale na razie nie ma żadnych efektów, pomimo wyrzeczeń, waga ani drgnie. (W przedświątecznym szaleństwie pofolgowałam niestety mojemu apetytowi
i mam nadzieję, że jednak nie przytyję.)

To, że jakiś lek komuś służy, nie znaczy że nie zaszkodzi innej osobie. 

wydaje mi się, że najmniej tyje się, a wręcz włącza się jadłowstręt na seronilu, czyli prozacu. 
[ale tego leku nie zapisuje się zazwyczaj schizofrenikom. a to dziwne, bo ja na nim przez parę miesięcy czułem się świetnie...]
a najbardziej się tyje rzeczywiście na olanzapinie.
całe życie byłem chudy, a teraz już tak nie jest. i jakoś nie bardzo podoba mi się moje 'nowe' ciało. nie czuję się z nim dobrze. staram się ograniczać jedzenie jak się da, ostatnio wieczorem robię brzuszki, żeby mięśnie tam mieć, a nie sadło.

[ale tego leku nie zapisuje się zazwyczaj schizofrenikom. a to dziwne, bo ja na nim przez parę miesięcy czułem się świetnie...]
a najbardziej się tyje rzeczywiście na olanzapinie.
całe życie byłem chudy, a teraz już tak nie jest. i jakoś nie bardzo podoba mi się moje 'nowe' ciało. nie czuję się z nim dobrze. staram się ograniczać jedzenie jak się da, ostatnio wieczorem robię brzuszki, żeby mięśnie tam mieć, a nie sadło.