schizofrenik: Cześć! Jestem Toby, czuję siły zła wokół mnie. Czy jesteś jednym z nich?
Cobain: Cześć, jestem Kurt. Siły zła mnie nie pociągają, jestem tu, aby tworzyć muzykę i wyrażać moje uczucia przez nią.schizofrenik: Muzyka... Hah, diabelskie rytmy, przekazy z piekła! Czyż nie wiesz, że diabeł wykorzystuje takie sztuczki, aby manipulować twoimi emocjami? Co jeszcze ukrywasz, Kurt?
Cobain: Muzyka nie jest diabelska, to sposób, w jaki wyrażam swoje emocje i komunikuję się z ludźmi. Nie ukrywam niczego, jestem autentyczny w swoim twórczości i życiu.
schizofrenik: Aha, autentyczność... Tak jak ty myślisz. Ale czy nie przyszło ci do głowy, że diabeł może wpływać na twoje "autentyczne" emocje i wpleść swoje mroczne intencje w to, co tworzysz? Nie da się uciec od jego wpływu, Kurt. Musisz zrozumieć, że schizofrenia to jedynie przejaw jego potężnej obecności.
Cobain: Nie wierzę w istnienie diabła ani w to, że wpływałby na moje emocje czy twórczość. Schizofrenia to poważne zaburzenie psychiczne, które nie ma nic wspólnego z obecnością diabła. Pracuję nad swoją sztuką, aby się wyrazić i połączyć z innymi ludźmi.
schizofrenik: Ach, Kurt, jakie to typowe dla ciebie, porównywać istotę zła do zaburzeń psychicznych. Nie rozumiesz, że to właśnie diabeł podsuwa ci te myśli o twórczości i połączeniu z innymi? To tylko podstęp, aby ukryć swoje prawdziwe intencje. Otwórz oczy, Kurt, zanim będzie za późno.
Cobain: Nie wierzę w diabła ani w jego podstępne manipulacje. Szukam inspiracji i tworzę muzykę, aby się wyrazić. Chcę dotrzeć do innych ludzi i znaleźć wspólny język przez sztukę. Nie zamierzam otwierać oczu na coś, czego nie uważam za rzeczywiste.