podwyzszony testosteron:(

z wyjątkiem spraw dotyczących schizofrenii
Awatar użytkownika
anka20
zaufany użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: wt sie 28, 2007 4:55 pm

podwyzszony testosteron:(

Post autor: anka20 »

Mam podwyzsszony testosteron we krwi!!!!!!Czy ktos zna jakis sposob na obnizenie tego poziomu procz diane35 bo ono nic nie daje?????????
"czy jeszcz kiedys powtorzy sie co zdarzylo sie nam...?"

Pamal
zaufany użytkownik
Posty: 7129
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 1:07 am

Re: podwyzszony testosteron:(

Post autor: Pamal »

anka20 pisze:Mam podwyzsszony testosteron we krwi!!!!!!Czy ktos zna jakis sposob na obnizenie tego poziomu procz diane35 bo ono nic nie daje?????????
Może masz to co ja czyli PCOS?

Awatar użytkownika
anka20
zaufany użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: wt sie 28, 2007 4:55 pm

Post autor: anka20 »

Nie mam podobno.A tez czujesz sie czasem jak facet?Bo ja czesto.I moje wlosy sa cienkie i rzadkie jak u faceta(
"czy jeszcz kiedys powtorzy sie co zdarzylo sie nam...?"

Pamal
zaufany użytkownik
Posty: 7129
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 1:07 am

Post autor: Pamal »

anka20 pisze:Nie mam podobno.A tez czujesz sie czasem jak facet?Bo ja czesto.I moje wlosy sa cienkie i rzadkie jak u faceta(
Czuję się jak facet, ale nie widać tego po mnie tj nie łysieję i nie mam trądziku. Wydaje mi się, że Diane mi pomogło brałam 6 mies. Ale poziom testosteronu miałam w normie w czasie przerwy między lekami i chyba teraz jak biorę Zalastę, androstendion mam zawsze b wysoki.

Pamal
zaufany użytkownik
Posty: 7129
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 1:07 am

Post autor: Pamal »

anka20 pisze:Nie mam podobno.A tez czujesz sie czasem jak facet?Bo ja czesto.I moje wlosy sa cienkie i rzadkie jak u faceta(
Brałam też Metforminę, ale jak nie masz PCOS to Ci nie pomoże. Rodzina mi zabroniła brać, że po co mam brać taką truciznę jak nie mam cukrzycy, no i niestety teraz mam 4 kilo więcej niż na Metforminie. Czuję się jak 90-kilowy potwór.

Awatar użytkownika
demeter
zaufany użytkownik
Posty: 555
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: demeter »

Diane nie dla każdej kobiety jest najlepsza, nie wiem dlaczego lekarze przepisują ją masowo dziewczynom bez względu na wskazania. Spróbujcie z innymi środkami - dwa, trzy miesiące i zmieniajcie na lepsze. Hormony trzeba dobrać "na własnej skórze". Ja dawno temu brałam Restovar - ładna cera, piękne włosy i brak negatywnych reakcji ukladu pokarmowego....ale było to wieki temu :wink:
Demeter

Awatar użytkownika
anka20
zaufany użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: wt sie 28, 2007 4:55 pm

Post autor: anka20 »

podobno leki na prostate lecza tez nadmiar testosteronu u kobiet.Czy ktoras z was to brala?
"czy jeszcz kiedys powtorzy sie co zdarzylo sie nam...?"

Pamal
zaufany użytkownik
Posty: 7129
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 1:07 am

Post autor: Pamal »

anka20 pisze:podobno leki na prostate lecza tez nadmiar testosteronu u kobiet.Czy ktoras z was to brala?
Nie. Słyszłam, że na prostatę pomaga regularny seks i sok pomidorowy. Przypuszczam że to pierwsze leczy też wiele kobiecych dolegliwosci.

Chors
zaufany użytkownik
Posty: 1707
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: United States of Love

Post autor: Chors »

Leki na prostatę jak wiadomo są raczej dla mężczyzn bo kobieta nie posiada tego narządu raczej :lol:

Chors
zaufany użytkownik
Posty: 1707
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: United States of Love

Post autor: Chors »

Chors pisze:Leki na prostatę jak wiadomo są dla mężczyzn bo kobieta nie posiada tego narządu raczej :lol:

Awatar użytkownika
jeremi
zaufany użytkownik
Posty: 647
Rejestracja: sob gru 08, 2007 8:56 pm

Post autor: jeremi »

ja słyszałem, że kobiety z podwyższonym poziomem testosteronu we krwi są lepsze w łóżku ;)

Anonim
zaufany użytkownik
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:49 pm

Post autor: Anonim »

W takim układzie, ja na twoim miejscu zacząłbym chodzić na siłownie i ćwiczył rzeźbę :lol: Kulturyści biorą sterydy, żeby mieć właśnie podwyższony testosteron we krwi :wink:

Pamal
zaufany użytkownik
Posty: 7129
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 1:07 am

Post autor: Pamal »

Anonim pisze:W takim układzie, ja na twoim miejscu zacząłbym chodzić na siłownie i ćwiczył rzeźbę :lol: Kulturyści biorą sterydy, żeby mieć właśnie podwyższony testosteron we krwi :wink:
Fajny pomysł!!!
A ja znowu nie mam okresu ratunku!!!
Nie wiem czy to skutek Zalasty czy mszy o uzdrowienie???
Bóg się wkurzył, że funkcjonując normalnei jeszcze o coś proszę.

Pamal
zaufany użytkownik
Posty: 7129
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 1:07 am

Re: podwyzszony testosteron:(

Post autor: Pamal »

anka20 pisze:Mam podwyzsszony testosteron we krwi!!!!!!Czy ktos zna jakis sposob na obnizenie tego poziomu procz diane35 bo ono nic nie daje?????????
Podobno mięta obniża poziom testosteronu.

Anonim
zaufany użytkownik
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:49 pm

Post autor: Anonim »

Fajny pomysł!!!
A ja znowu nie mam okresu ratunku!!!
Nie wiem czy to skutek Zalasty czy mszy o uzdrowienie???
Bóg się wkurzył, że funkcjonując normalnei jeszcze o coś proszę
Ja swojego czasu mialem podobne wrazenie. Bedac na serdolectcie nie mialem w ogole nasienia i przez jakis czas myslalem ze to sprawka szatana. Ale uwierz mi ani szatan ani Bog nie maja tutaj nic do rzeczy. To po prostu zaburzenia hormonalne w organizmie spwodowane przyjmowaniem neuroleptykow (w moim wypadku prolaktyna w twoim pewnie testosteron :wink: ) Ja na twoim miejscu bym sie cieszyl, ze nie masz hipolaktemii (czy jakos tak, jak przypadku mojej kolezanki z forum). Zmienisz leki, albo z nich zrezygnujesz to miesiaczka wroci. Pozdrawiam :wink:

bbb
zaufany użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: śr mar 30, 2005 8:27 pm

Post autor: bbb »

A kiedy brałeś Serdolect?

Anonim
zaufany użytkownik
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 11, 2008 11:49 pm

Post autor: Anonim »

Serdolect brałem przez pare miesiecy. Łącznie od maja do marca. Jak przeszedłem na ketler wszystko wróciło u mnie do normy.

Awatar użytkownika
x
bywalec
Posty: 44
Rejestracja: pt gru 21, 2007 1:34 pm

Post autor: x »

"najpierw jestes kobietą, potem artystką, dopiero potem schizofreniczką, a nie odwrotnie..."

Awatar użytkownika
zbyszek
admin
Posty: 7919
Rejestracja: ndz lut 02, 2003 3:24 am
Status: webmaster
płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbyszek »

Jeśli to prawda z miętą to może być dobry pomysł.

Wróć do „zdrowie”