Otępienie i dezorientacja po 10 mg olanzapiny

zyprexa, zolafren, zalasta, zolaxa, velotab, zypadhera

Moderator: moderatorzy

Awatar użytkownika
Schibi
zaufany użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: śr lip 05, 2017 5:20 pm
płeć: mężczyzna

Re: Otępienie i dezorientacja po 10 mg olanzapiny

Post autor: Schibi »

Ja tez sobie zmniejszylem dawke leku, juz kiedys lekarka mi kazala ale zle sie potem czulem teraz drugie podejcie.
Miś Uszatek
zaufany użytkownik
Posty: 2852
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 72943962

Re: Otępienie i dezorientacja po 10 mg olanzapiny

Post autor: Miś Uszatek »

Można spróbować ale z głową. Widzisz ja byłem przekonany że to było od olanzapiny mimo że brałem kiedyś z 15 mg i czegoś, takich objawów co opisałem nie miałem. Lamotrygina mnie otępiała i odurzała że nie byłem w stanie logicznie myśleć. Byłem tak zdesperowany że odstawiłem tą lamotrygine i wróciłem do 10 mg olki i jest dużo lepiej. Umysł widać płata figle.

Wróć do „olanzapina”