Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

forumowiczów dzieła własne

Moderator: moderatorzy

Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Zdecydowałem się posprzątać soundcloud, by zrobić miejsce na nowe, LEPSZE utwory. Więc tu już nic niema.
Temat byłby do zamknięcia.
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2021 3:46 am przez klucz żurawi, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Cynamon
zaufany użytkownik
Posty: 1673
Rejestracja: wt kwie 07, 2015 1:22 pm
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: Cynamon »

a jak oceniacie moją muzykę filmową ? :-)
https://instaud.io/3Mv0
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Oceniam wyżej od moich. A moje są już pod niebo :D
Nie, serio. Lepiej sobie radzisz z wieloma instrumentami.
swtern
zaufany użytkownik
Posty: 829
Rejestracja: czw sty 31, 2019 11:52 pm
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: swtern »

Cynamon pisze: pt cze 07, 2019 10:11 am a jak oceniacie moją muzykę filmową ? :-)
https://instaud.io/3Mv0

Podobne do tej gry unreal.
Awatar użytkownika
szelest
zaufany użytkownik
Posty: 906
Rejestracja: śr paź 24, 2012 9:30 pm
płeć: mężczyzna
Kontakt:

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: szelest »

Cynamon pisze: pt cze 07, 2019 10:11 am a jak oceniacie moją muzykę filmową ? :-)
https://instaud.io/3Mv0
Podoba mi sie ten utwor. slysze w nim total recall, terminatora i talent
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Podoba mi sie ten utwor. slysze w nim total recall, terminatora i talent
I w odróżnieniu od moich kawałków ścieżki utworu mają idealnie zbalansowaną głośność.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zmieniam zdanie na temat balansu głośności. Jednak wszystkie ścieżki mają zbliżoną wysokość dźwięku. Ale wciąż jest w tym większy profesjonalizm niż u mnie. Powiedz Cynamon. Używałeś wtyczek?
Awatar użytkownika
Dobro
zaufany użytkownik
Posty: 18543
Rejestracja: pt lut 17, 2023 4:23 pm
Status: Karuṇā करुणा
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: bla bla
Lokalizacja: Brak

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: Dobro »

Fajne Kluczu Żurawi, lecz malo się dzieje jak dla mnie. Niby taka krytyka, ale sam mam próby dźwięków za sobą i wiem że to wymaga pracy, poświęcenia i doświadczenia, wiedzy.


Powodzenia
Niech wszyscy będą szczęśliwi
Niech wszyscy będą zdrowi
Niech wszyscy dostrzegają dobro
Oby nikt już nie cierpiał
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

No na razie uczę się korzystać ze skal dur i mol, i tworzyć motywy, nie całe utwory.
Awatar użytkownika
Cynamon
zaufany użytkownik
Posty: 1673
Rejestracja: wt kwie 07, 2015 1:22 pm
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: Cynamon »

klucz żurawi pisze: sob cze 08, 2019 12:19 am Powiedz Cynamon. Używałeś wtyczek?
klucz żurawi: użyłem wtyczek z Fl i soundfontów
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Ja jeszcze nie używałem wtyczek. Mój dziesięcioletni laptop nie radzi sobie z tym. Pojawiają się chrupnięcia i trzeszczenie.
swtern
zaufany użytkownik
Posty: 829
Rejestracja: czw sty 31, 2019 11:52 pm
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: swtern »

Spróbuj zastosować asio for all.
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Mam linuxa, więc QjackCtl powinien wystarczyć. Skoro on tego nie uciągnie, asio też nie.
swtern
zaufany użytkownik
Posty: 829
Rejestracja: czw sty 31, 2019 11:52 pm
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: swtern »

klucz żurawi pisze: pn cze 10, 2019 3:31 pm Mam linuxa, więc QjackCtl powinien wystarczyć. Skoro on tego nie uciągnie, asio też nie.
Większośc wtyczek jest robiona pod windowsa.Zerknij na stronę vst for free
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Większość profesjonalnych DAW jest na windowsa.
Już gdzieś tu pisałem że będę kupował lepszy komputer. I tym razem wybiorę windowsa.
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Dwa kolejne kawałki:
[----------------------------------------
Tu nic nie ma. sprawdź nowsze posty
Ostatnio zmieniony pt wrz 13, 2019 11:28 am przez klucz żurawi, łącznie zmieniany 1 raz.
swtern
zaufany użytkownik
Posty: 829
Rejestracja: czw sty 31, 2019 11:52 pm
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: swtern »

klucz żurawi pisze: pn cze 10, 2019 3:49 pm Większość profesjonalnych DAW jest na windowsa.
Już gdzieś tu pisałem że będę kupował lepszy komputer. I tym razem wybiorę windowsa.
Co ci przeszkadza wgrać demo windowsa i fruity loops i sprawdzić na swoim komputerze?chyba że masz jakiegoś celerona albo pentium 4.
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Lenistwo mi przeszkadza.
Nie, ja już na tyle się obyłem z tymi darmowymi daw, by wiedzieć że muszą kosztować. Znaczy nie muszę i nie potrzebuję sprawdzać czym różni się kosztujący od darmowego.
Poza tym przy moich obecnych umiejętnościach wystarczy LMMS.
Poza tym okazało się, że nie wszystkie wtyczki chrupią więc kręcę parametrami tych niechrupiących.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Parę dodatkowych wyjaśnień, dlaczego nie mam ochoty próbować odpalić windowsa.
Microsowt jest znany z dążenia do monopolizacji rynku. Mógłbym spróbować zainstalować windowsa obok ubuntu, ale nie chcę ryzykować utrudnień z uruchamianiem linuxa bo czegoś nie dopatrzyłem podczas instalacji.
Kolejna sprawa. Uruchamianie DAW to nie taka prosta rzecz. Nie wystarczy zainstalować i już. Zwykle kilka dni zajmuje doprowadzenie do tego by program zaczął wydawać dźwięki.
Następne. W LMMS zbudowałem już sobie biblioteczkę dźwięków midi opierając się na filharmonii angielskiej. Na windowsie musiałbym zacząć od nowa. A to też zadanie na kilka dni.
No i w dodatku była by to prowizorka bo za chwilę przesiadam się na inny komputer.
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Tym razem użyłem wtyczki. W ogóle zorientowałem się, że w LMMS nie miałem włączonego jack'a. Po włączeni program działa o wiele lepiej. Chociaż teraz to już nieważne, bo przesiadam się na Reaper.
UTWÓR:
"Pięć nut zmienione w skalę C-mol"
Taki dałem tytuł. Nie miałem innej koncepcji. Ale w ten sposób go zrobiłem. Najpierw ułożyłem melodię, na wszystkich instrumentach, na pięciu nutach. A potem przerobiłem ścieżki na skalę C- mol.
A oto i on :eusa-violin:
Tu nic nie ma, sprawdź nowsze posty
Ostatnio zmieniony pt wrz 13, 2019 11:29 am przez klucz żurawi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Można powiedzieć, że to mój pierwszy pełnoprawny utwór. Chociaż bas wciąż mi nie odpowiada.
https://soundcloud.com/user-68267412/continuous-journey
Awatar użytkownika
klucz żurawi
zaufany użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 07, 2018 7:17 am
płeć: mężczyzna

Re: Moja trzecia próba wejścia na rynek indie games

Post autor: klucz żurawi »

Instaud.io zakończył działalność, więc przeniosłem część utworków do soundcloud
https://soundcloud.com/user-68267412/se ... -free-daws
ODPOWIEDZ

Wróć do „wrażliwość, twórczość”