Solian i derealizacja

amisulprid
TomaszS
zarejestrowany użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: sob lis 11, 2017 10:45 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Solian i derealizacja

Post autor: TomaszS » pn lut 11, 2019 9:46 pm

Witam. Biorę Solian (200mg) i Abilify (30mg) i niby nie jest źle ale od jakichś 2 tygodni mam dość silną derealizację i depresonalizację. Miał ktoś podobnie? Co wg Was może być przyczyną ? Czy to Solian nie jest dla mnie dobrym lekiem, czy przyczyna może być inna?

piotrs
zaufany użytkownik
Posty: 1155
Rejestracja: sob paź 08, 2016 11:41 am
Gender: None specified

Re: Solian i derealizacja

Post autor: piotrs » pn lut 11, 2019 10:47 pm


zalezy jakie masz objawy
jesli nie ma pozytywnych skonsultowac z lekarzem
i zmniejszyc do 15 mg abilify
poczujesz sie lepiej

Awatar użytkownika
wowo21975
zaufany użytkownik
Posty: 3638
Rejestracja: wt maja 28, 2019 10:30 pm
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 9697465
Gender: None specified

Re: Solian i derealizacja

Post autor: wowo21975 » pn lut 18, 2019 6:50 am

Lek trzeba sobie dobrać , a nie można inaczej jak testować i mieć trochę szczęścia żeby trafić na właściwy .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Wróć do „solian”