Pomóżcie

amisulprid

Moderator: Moderatorzy zwykli

Zanitra
zarejestrowany użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: czw lut 09, 2017 9:48 am
Gender: None specified

Pomóżcie

Post autor: Zanitra » czw lut 09, 2017 9:56 am

Boirę 300mg Solianu i odczuwam wyraźnie zmęczenie, smutek, jestem apatyczna i nie dogaduje sie z innymi. Przestałam brać leki (bez wiedzy lekarza) i jest wyraźnie lepiej. Co prawda mój wymyślony przyjaciel wrócił ale jestem z tego powodu szczęsiliwa. Mam większą chęć do życia. Niestety moja mama zauważyła te zmiany i teraz kontroluje to czy biore leki. Nie wiem co zrobić. Bez leków czuje się znacznie lepiej. Pomóżcie.

unipan
zaufany użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 1:49 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Pomóżcie

Post autor: unipan » czw lut 09, 2017 10:37 am

bierz leki

Awatar użytkownika
pawel534
zaufany użytkownik
Posty: 3362
Rejestracja: sob lut 18, 2012 1:32 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Pomóżcie

Post autor: pawel534 » czw lut 09, 2017 11:40 am

Ja kiepsko się czujesz na 300 mg solianu możesz porozmawiać z lekarzem o zmniejszeniu dawki. Ja na 200 mg solianu kiepsko się czułem, niewiele mi się chciało fizycznie i psychicznie dopiero na 150 mg czułem się w miarę normalnie. Całkiem bez leków można popaść w psychozę a na lekach też człowiek źle się czuje.

AntonPawlowicz
zaufany użytkownik
Posty: 6646
Rejestracja: sob sie 28, 2010 12:49 am
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Pomóżcie

Post autor: AntonPawlowicz » sob lut 18, 2017 12:08 am

Dokladnie, odstawianie lekow na wlasna reke to pewna kaplica i nawrot gwarantowany. A dochodzenie do siebie za kazdym razem jest coraz trudniejsze i tym mniejsza szansa na calkowite wyjscie z choroby.

Wróć do „solian”