Objawy odstawienne po Zypsili

ziprasidon
Awatar użytkownika
dequin80
zaufany użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: wt lip 31, 2012 4:41 pm
płeć: mężczyzna

Objawy odstawienne po Zypsili

Post autor: dequin80 »

Czy ktoś z Was odstawiał Zypsilę? Ja próbuję i nie mogę ze względu na objawy odstawienne, które charakteryzują się bezsennością, dość znacznym pobudzeniem, natłokiem myśli i zaburzeniami rytmu serca. Miał ktoś takie objawy przy zejściu z ziprasidonu?
Królestwo moje nie jest z tego świata

Awatar użytkownika
zielonawitolda
bywalec
Posty: 99
Rejestracja: pt lis 25, 2011 7:54 pm
Lokalizacja: szczecin

Re: Objawy odstawienne po Zypsili

Post autor: zielonawitolda »

a bierzesz z posilkiem czy bez?
always look on the bright side of life

Awatar użytkownika
dequin80
zaufany użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: wt lip 31, 2012 4:41 pm
płeć: mężczyzna

Re: Objawy odstawienne po Zypsili

Post autor: dequin80 »

z posiłkiem 160mg na noc ale ostatniej nocy wziąłem tylko 80mg i dzisiaj nie zamierzam brać wcale.
Królestwo moje nie jest z tego świata

Awatar użytkownika
zielonawitolda
bywalec
Posty: 99
Rejestracja: pt lis 25, 2011 7:54 pm
Lokalizacja: szczecin

Re: Objawy odstawienne po Zypsili

Post autor: zielonawitolda »

najlepiej odstawiac biorąc 160 z posilkiem, 160 bez posilku, 80 z posilkiem, 80 bez posilku i dopiero wcale. inaczej "uboki" moga byc niefajne
always look on the bright side of life

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 27824
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Objawy odstawienne po Zypsili

Post autor: moi »

Moim zdaniem przy dawce 160 mg powinno się brać 80 mg co najmniej przez pięć dni, potem dopiero odstawić.

Moja lekarka, gdy zmienia mi dawkę, albo odstawia lek, zawsze robi mi rozpiskę na pięć - siedem dni.

Nie powinno się radykalnie odstawiać leku, po jedno- dwukrotnym zmniejszeniu dawki, jak w opisanych postach powyżej.

Pozdrawiam.m.

Wróć do „zeldox”