Wasz system ćwiczeń i mój

z wyjątkiem spraw dotyczących schizofrenii

Moderator: Moderatorzy zwykli

Awatar użytkownika
Słonecznik1
zaufany użytkownik
Posty: 3469
Rejestracja: czw sie 16, 2012 10:13 pm
płeć: mężczyzna

Wasz system ćwiczeń i mój

Post autor: Słonecznik1 » czw sty 10, 2019 2:11 pm

Otóż po moich doświadczeniach popartych błędami wiedzą i różnymi własnymi słabościami subiekcjami mogę powiedzieć że tak dla mnie mnie i to wystarczy taki mały system treningowy.

załóżmy poniedziałek byle jaka godzina jak sie chce to nie dokonca tak by organizm sie zregenerował po poprzednich wmiare i by by byla jakas ochota , najpierw drążek 1 seria ile kto moze najpierw prawie na maksa .
Lepiej nachwytem na drążku moim zdaniem cwiczyc czyli chwytac drązek palcami od siebie . Bo to na plecy dziala na grzbiet .To jest dosyc skomplikowane dlaczego wiec to teraz pomine. Prawie do konca ja robie do oporu 20 kilka podciągnięć . Później chwila przerwy z 30 sekund i bieg bokserski z 30 40 sekund. przerwa z 30 40 sek minuta i pompki na maksa . No na 90 % . Przerwa i tak z 3 4 serie robie 3 przewaznmie.
Potem z 1 dzien przerwy i bieg .! dzien przerwy i cwiczenia .
Po biegu rozciąganie i brzuszki na przepone ułatwia to oddychanie .
Trzeba się odpowiednio odzywiac . Weglowodany białko kilka rrazy dziennie . Z 4 najlepiej co jakies 3.5 godziny lubb 3 i to tyle

Awatar użytkownika
Catastrophique
zaufany użytkownik
Posty: 9926
Rejestracja: pt maja 24, 2013 8:49 pm
płeć: mężczyzna

Re: Wasz system ćwiczeń i mój

Post autor: Catastrophique » czw sty 10, 2019 4:42 pm

Nieźle, sporo robisz. Ja póki co trenuje przez jazdę na rowerku + dieta. Niebawem, pójdę na siłownię.
Face the true.

Wróć do „zdrowie”