Pogorszenie objawów depresji po zastosowaniu leczenia antydepresantami u niektórych osób

Moderator: Moderatorzy zwykli

Awatar użytkownika
White Angel
zaufany użytkownik
Posty: 3110
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 11:40 pm
płeć: mężczyzna

Pogorszenie objawów depresji po zastosowaniu leczenia antydepresantami u niektórych osób

Post autor: White Angel »

Pogorszenie objawów depresji po zastosowaniu leczenia antydepresantami u niektórych osób.


Więcej tu (ang.):
https://www.psychiatryadvisor.com/home/ ... -with-mdd/
Just remember that death is not the end. Heaven or hell? The choice is Yours.

ptk
bywalec
Posty: 599
Rejestracja: sob gru 15, 2012 11:43 am
płeć: mężczyzna

Re: Pogorszenie objawów depresji po zastosowaniu leczenia antydepresantami u niektórych osób

Post autor: ptk »

Mi fluanksol więcej zaszkodził niż pomógł.Przez skutki uboczne wpędził w nerwice.Szybko odstawiłem.
I nawet gdy każą mi w przepaść skakać - Ja nauczę się latać ;)

Wróć do „depresja”