Mam tego dość

flupentixol

Moderator: Moderatorzy zwykli

Awatar użytkownika
fart
zaufany użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: pn lis 01, 2010 5:40 pm
płeć: mężczyzna

Re: Mam tego dość

Post autor: fart » czw kwie 21, 2011 5:36 pm

I tak mnie to zastanawia bo w sumie przy takiej dawce nie powinienem się czuć dobrze i powinien nastąpić nawrót, a tu nic...
Oczywiście to bardzo dobrze ale jednak dziwne
neuroleptyki profilaktyczne

Awatar użytkownika
moi
moderator
moderator
Posty: 27828
Rejestracja: czw maja 18, 2006 1:12 pm
Gadu-Gadu: 9
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Re: Mam tego dość

Post autor: moi » czw kwie 21, 2011 8:30 pm

Nawrót choroby nie następuje często automatycznie, zaraz po zaprzestaniu przyjmowania leków. U mnie nawrót nastąpił po roku od odstawienia leków.

Pozdrawiam.m.

Awatar użytkownika
fart
zaufany użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: pn lis 01, 2010 5:40 pm
płeć: mężczyzna

Re: Mam tego dość

Post autor: fart » pt kwie 22, 2011 1:24 am

Spoko to na razie zostaję przy tej dawce
neuroleptyki profilaktyczne

Awatar użytkownika
eN
zaufany użytkownik
Posty: 6681
Rejestracja: pn sty 31, 2011 4:25 pm
płeć: mężczyzna

Re: Mam tego dość

Post autor: eN » czw lis 03, 2011 9:02 pm

eN_ pisze:Ja straciłem jakieś 10 lat życia, bo się w porę nie zacząłem leczyć. To już lepiej przemęcz się ten jeden rok i miej jakieś efekty, niż miałbyś robić nieefektywne podchody do lekarzy i terapii.
Kłamiesz. Jesteś zdrowy i nigdy nie chorowałeś. Chcesz być chory bo tak jest łatwiej. Nie uciekaj przed życiem w diagnozę.

Awatar użytkownika
boris
zaufany użytkownik
Posty: 2093
Rejestracja: wt cze 08, 2010 5:06 pm

Re: Mam tego dość

Post autor: boris » czw lis 03, 2011 9:38 pm

eN_ pisze:
eN_ pisze:Ja straciłem jakieś 10 lat życia, bo się w porę nie zacząłem leczyć. To już lepiej przemęcz się ten jeden rok i miej jakieś efekty, niż miałbyś robić nieefektywne podchody do lekarzy i terapii.
Kłamiesz. Jesteś zdrowy i nigdy nie chorowałeś. Chcesz być chory bo tak jest łatwiej. Nie uciekaj przed życiem w diagnozę.
Kłamstwo to poważny zarzut. W tym wypadku można go próbować odparować argumentem, że zdrowi ludzie raczej nie rozmawiają sami ze sobą na forum :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
Powiedzmy przeciwnikowi otwarcie, że nie podzielamy jego idei, ponieważ je rozumiemy, i że on nie podziela naszych, ponieważ ich nie rozumie.

Awatar użytkownika
eN
zaufany użytkownik
Posty: 6681
Rejestracja: pn sty 31, 2011 4:25 pm
płeć: mężczyzna

Re: Mam tego dość

Post autor: eN » czw lis 03, 2011 9:56 pm

Przepraszam, po prostu nie mogę czytać tego faceta.

Awatar użytkownika
boris
zaufany użytkownik
Posty: 2093
Rejestracja: wt cze 08, 2010 5:06 pm

Re: Mam tego dość

Post autor: boris » pt lis 04, 2011 3:17 am

E tam, nie jest taki zły, spróbuj się z nim zaprzyjaźnić :)
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
Powiedzmy przeciwnikowi otwarcie, że nie podzielamy jego idei, ponieważ je rozumiemy, i że on nie podziela naszych, ponieważ ich nie rozumie.

ermer89
zarejestrowany użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: ndz lip 24, 2016 4:02 pm
płeć: mężczyzna

Re: Mam tego dość

Post autor: ermer89 » ndz lip 24, 2016 4:10 pm

Nie chcę zaklaadac nowego tematu bo mam ten sam problem co autor tego wątku, biorę fluanxol 2x0,5 od miesiąca dziś wziąłem pierwszą dawkę 1mg i jestem zmęczony zamulony jedyne na co mam ochotę to się położyć tak samo było na abilify sulpirydzie rispo ketrelu, na solianie było w miarę ok ale miałem duże skutki uboczne. Czy jest jakiś inny lek który nie powoduje sennosci??

Wróć do „fluanxol”