silna psychoza jak pomóc mamie

-TMOVE_BUTT AMOVE_BUTT SMOVE_BUTT
justyna26
zarejestrowany użytkownik

silna psychoza jak pomóc mamie

Postby justyna26 » Sat May 04, 2013 4:08 pm

Witam mam problem z mamą była 2 tyg w szpitalu psychiatrycznym stwierdzili silną psychozę jest już w domu bierze depakine i clopixol w tabletkach.Problem w tym że z mamą jest coraz gorzej leży w łóżku patrzy w jeden punkt nie słucha co się do niej mówi prawie nie je jest wychudzona,brudna bo nie ma siły się sama umyć ani podnieść się z łóżka a ja nie wiem jak jej pomóc rozumiem że musi brać leki ale ona jest jak roślina :( trzęsie się cała,po tych tabletkach ma jakby zanim mięśni jak stoi to sie przewraca:(co mam robic szukac lekarza prywatnie jak jej pomóc może powinna inne leki brać żeby mogła sama w miare normalnie funkcjonować .Proszę o rade .

pamal
zaufany użytkownik

Re: silna psychoza jak pomóc mamie

Postby pamal » Sat May 04, 2013 4:24 pm

Clopixol to stary lek. Nie znam się, czy to objawy choroby czy skutki uboczne leku.
Skąd jesteś? Niektóre szpitale maja zespoły leczenia domowego. Ja leczę się prywatnie.

Paranoja
bywalec

Postby Paranoja » Sat May 04, 2013 4:53 pm

ja bym zadzwoniła na pogotowie.

hvp2
zaufany użytkownik

Postby hvp2 » Sat May 04, 2013 5:04 pm

Pogotowie nie ma tu nic do roboty, bo to nie jest sytuacja nagła. Według mnie Zespół Leczenie Domowego lub domowa odpłatna wizyta lekarza psychiatry.

justyna26

Postby justyna26 » Sat May 04, 2013 6:45 pm

Mama mieszka w Skoczowie szukałam wizyt domowych ale nie ma musze poszukać w Bielsku Białej bylismy 2 tyg na wizycie wtedy była lepsza chodziła a teraz już tylko leży :(a ja co od niej przyjade to becze nie wiem jak jej pomóc

justyna26

Postby justyna26 » Sat May 04, 2013 6:46 pm

według mnie i tego co czytalam to skutki uboczne leku

allein
zaufany użytkownik
Status: wolny

Postby allein » Mon May 06, 2013 1:15 pm