rispolept

risperidon
Awatar użytkownika
raichu
bywalec
Posty: 40
Rejestracja: śr lip 06, 2016 9:27 pm
Status: trener pokemon
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: raichu » śr lip 06, 2016 9:53 pm

unipan pisze:czy ktos po rispo ma swiatlowstret bol oczow jakby , dzieki za odpowiedz
Ja miałem ból oczu, nie mogłem patrzeć w tv czy komputer do tego rozmyte widzenie. O suchości w nosie i trudności w oddychaniu też wspomnę. I to po 1mg.

Awatar użytkownika
Chłopiec Papuśny
moderator
moderator
Posty: 1177
Rejestracja: pn kwie 18, 2016 11:36 am
płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 46660127
Lokalizacja: Wrocław
Gender: Male

Re: rispolept

Post autor: Chłopiec Papuśny » czw lip 28, 2016 12:39 pm

Miałem podobnie. Obraz mi się rozmowa, nie widziałem liter na monitorze. Dobrze, że teraz nie biorę rispoleptu.:-)

Awatar użytkownika
Kicius_XXL
moderator
moderator
Posty: 1281
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 3:35 pm
płeć: mężczyzna
Gender: Male

Re: rispolept

Post autor: Kicius_XXL » ndz sty 22, 2017 9:34 am

Rispolept najbardziej niedopasowany lek dla mojego organizmu. Mnóstwo skutków ubocznych, z którymi ciężko dawałem radę, a w tym regularne myśli samobójcze, drżenie a właściwie dygotanie, pogorszenie wzroku, ślinotok, brak spermy, brak kilku godzinnego snu, trudności z koncentracją. Nic mnie nie cieszyło: ani tv, pc, książki.
Przyjmowałem go kilka miesięcy i aż cud, ze uszłem z życiem.
Żyj i daj żyć innym. :auto-ambulance: Obrazek

Awatar użytkownika
ola333
zaufany użytkownik
Posty: 246
Rejestracja: sob maja 09, 2015 9:44 am
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: ola333 » ndz sty 22, 2017 11:25 am

Ja też nienawidziłam tego leku, miałam myśli samobójcze, permanentną depresję, brak radości z życia, brak miesiączki, wzdęty brzuch, brak chęci na cokolwiek.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: tomsoul » ndz sty 22, 2017 4:14 pm

A ja w latach 1999-2000 brałem rispolept i oprócz depresji nic mi nie było, wręcz przeciwnie czułem się dobrze. Ostatnio 2 lata temu też brałem rispo i czułem się bardzo dobrze. Dopiero jak przeszedłem na 37,5 mg consty to było gorzej ale na pastylkach było ok.

jak zyc
zarejestrowany użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 28, 2016 11:05 am
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: jak zyc » czw lut 09, 2017 2:29 pm

Jak dlugo byliscie na duzej dawce rispoleptu, tzn. 6-8mg? Czy ktos moze mial skutki uboczne w postaci boli stawowych, sztywnosci stawow i miesni?

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: tomsoul » czw lut 09, 2017 5:11 pm

Nigdy nie byłem na tak dużej dawce rispo w tabletkach. Maksymalnie brałem 3 mg.

jak zyc
zarejestrowany użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 28, 2016 11:05 am
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: jak zyc » czw lut 09, 2017 6:08 pm

A ja w poniedzialek dostalem wypis z oddzialu dziennego z taka wlasnie dawka dobowa. Dodam, ze mam ja juz ponad miesiac

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: tomsoul » pt lut 10, 2017 12:50 pm

No to respect dla ciebie bo to kolosalne dawka

jak zyc
zarejestrowany użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 28, 2016 11:05 am
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: jak zyc » pt lut 10, 2017 4:25 pm

I coz z tego, zrobili ze mnie mumie, stawy siadly, dobrze, ze zona wyciagnela mnie do innego lekarza. Okazalo sie, ze zmarnowalem 4 miesiace zycia na tym dziennym oddziale, leczyli mnie nie tym co trzeba i nie na to co trzeba.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: tomsoul » pt lut 10, 2017 4:29 pm

Ja też straciłem zaufanie do lekarza bo mnie chciała męczyć max dawkami.

jak zyc
zarejestrowany użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 28, 2016 11:05 am
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: jak zyc » pt lut 10, 2017 6:18 pm

Mam nadzieje, ze ta lekarka sie nie myli i postawila trafna diagoze, a leki ktore teraz dostaje beda trafione.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: tomsoul » pt lut 10, 2017 6:21 pm

Sam się o tym przekonasz za jakiś czas.

jak zyc
zarejestrowany użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 28, 2016 11:05 am
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: jak zyc » pt lut 10, 2017 6:48 pm

Schizofrenia a nerwica lękowa to jednak rożnica...

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: rispolept

Post autor: tomsoul » pt lut 10, 2017 6:52 pm

No to w końcu na co chorujesz na nerwice czy na schizofreni???

Wróć do „rispolept”