Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

risperidon

Moderator: Moderatorzy zwykli

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 2070
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: tomsoul » sob cze 22, 2013 2:51 pm

Witam

Biore 400 mg sulpirydu i tiapridal. Sulpiryd jest fajny ale 400 to chyba za mało a więcej nie moge brać bo mam wtedy akatyzje silną. Czy 1 mg rispleptu wraz z sulpirydem będzie dobry? Jak jest wtedy z lękami, są? A z seksem? A z tyciem? Pytam o to wszystko bo brałem kiedyś rispolept chyba 3 mg i miałem bardzo silne lęki i problemy z libido.

Awatar użytkownika
Alexa22
zaufany użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: sob sie 20, 2011 2:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: Alexa22 » sob cze 29, 2013 10:53 am

Witam. Ja kiedyś brałam 1 mg rispoleptu i czułam się na tej dawce normalnie, z tym, że problem z libido niestety był. 1 mg to dawka podtrzymująca już więc nie powinieneś mieć jakichś dziwnych objawów. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
amigo
zaufany użytkownik
Posty: 1518
Rejestracja: śr lut 06, 2013 8:20 pm
płeć: mężczyzna
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: amigo » wt lip 09, 2013 7:50 pm

Bralem 2 mg i byle troche ospaly,malo aktywny i do tego niskie libido.Moze na 1 mg jest lepiej.
Jutro kolejny dzien wiecej...

SHE-tiger
zaufany użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pn gru 14, 2009 12:39 am
Gadu-Gadu: .
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: SHE-tiger » pt lip 12, 2013 2:19 pm

.
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2014 3:01 pm przez SHE-tiger, łącznie zmieniany 1 raz.

maajutka
zaufany użytkownik
Posty: 992
Rejestracja: śr maja 16, 2012 1:10 pm
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: maajutka » pt lip 12, 2013 4:18 pm

ja biore 2,5 mg i chcialabym obnizyc dawke do 1 mg , ale sie boje , bo jedna osoba na forum dostala na tej dawce psychozy, dlatego narazie nie obnizam dawki.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
lea
zaufany użytkownik
Posty: 2868
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 9:52 am
Lokalizacja: tunel czasoprzestrzenny
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: lea » pt lip 12, 2013 5:08 pm

.
Ostatnio zmieniony ndz mar 19, 2017 7:11 pm przez lea, łącznie zmieniany 1 raz.
pustamiska pomóż klikając
walka zaczyna się w głowie

SHE-tiger
zaufany użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pn gru 14, 2009 12:39 am
Gadu-Gadu: .
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: SHE-tiger » pt lip 12, 2013 5:36 pm

.
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2014 3:01 pm przez SHE-tiger, łącznie zmieniany 1 raz.

maajutka
zaufany użytkownik
Posty: 992
Rejestracja: śr maja 16, 2012 1:10 pm
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: maajutka » pt lip 12, 2013 6:01 pm

na 1,5 mg sie dobrze czujesz Pola?

Newt
zaufany użytkownik
Posty: 3386
Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:24 pm
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: Newt » pt lip 12, 2013 8:58 pm

Dawki 2 mg i poniżej nie powodowały u mnie skutków ubocznych.
"My mommy always said there were no monsters. No real ones. But there are."

Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: Peter » sob lip 13, 2013 10:26 am

ja na risplepcie miałem ginekomastię to był jedyny lek na jakim miałem to

SHE-tiger
zaufany użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pn gru 14, 2009 12:39 am
Gadu-Gadu: .
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: SHE-tiger » ndz lip 14, 2013 3:56 pm

.
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2014 3:02 pm przez SHE-tiger, łącznie zmieniany 1 raz.

SHE-tiger
zaufany użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pn gru 14, 2009 12:39 am
Gadu-Gadu: .
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: SHE-tiger » śr lip 17, 2013 4:08 pm

.
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2014 3:03 pm przez SHE-tiger, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
aux03ster03
zaufany użytkownik
Posty: 909
Rejestracja: ndz sie 19, 2012 9:46 pm
płeć: mężczyzna
Lokalizacja: 0x00000
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: aux03ster03 » czw lip 18, 2013 8:17 pm

ja mam 3 mg rispoleptu
swap = 0x0, offs = 0x191f6c8, subbeg = 0x0, sublen = 0, prelen = 1, precomp = 0x18fb870 "0)",
wrapped = 0x18fb868 "(?-xism:0)", wraplen = 10, seen_evals = 0, paren_names = 0x0, refcnt = 1}

Azash1349
zaufany użytkownik
Posty: 196
Rejestracja: sob paź 29, 2011 11:44 pm
Gadu-Gadu: 5791432
Lokalizacja: Warszawa
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: Azash1349 » pt lip 19, 2013 1:41 pm

Ja brałam rispolept 1mg przez 2 dni.
Miałam skutki uboczne - cała drżałam, trzęsły mi się ręce i nogi.
To nie był lek dla mnie.

SHE-tiger
zaufany użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pn gru 14, 2009 12:39 am
Gadu-Gadu: .
Gender: None specified

Re: Czy 1 mg rispoleptu powoduje duże skutki uboczne?

Post autor: SHE-tiger » pt lip 19, 2013 10:58 pm

.

Wróć do „rispolept”