Odczuwaliscie silna akatyzje i znn po niej?

quetiapinum, ketilept, ketipinor, seroquel
  -TMOVE_BUTT AMOVE_BUTT SMOVE_BUTT
panpanpan
bywalec
Posts: 174
Joined: Thu Oct 07, 2010 8:42 pm
płeć: mężczyzna

Odczuwaliscie silna akatyzje i znn po niej?

Postby panpanpan » Tue Jul 12, 2016 5:32 pm

Po 100 mg kwety odczuwalem tak silny zespol niespokojnych nog, iz myslalem ze wezme tasak i utne se nogi. Kompletnie nie dało sie usnąć przez to. Niby bylo zamulenie przez sennosc po setce, ale siła niespokojnych nog byla tak okrutna, ze nie dala usnać. Normalnie to chore świerzbienie w nogach chcialo rozerwac mi nogi. Kopalem w sciane. Dopiero wyrwalem od rodzinnego pronoran(pirybedyl), agoniste receptorow dopaminergicznych i 2 tabletkami wytepiłem to straszne znn po kwetiapinie. Silny zespol niespokojnych nog po kwecie to są tortury. Aczkolwiek i tak chyba pogadam z moim lekarzem, aby przejsc na Abilify. Kwetiapina srednio pomaga. Cos tam pomaga, ale czlowiek czuje sie tępy po niej i mam trudnosci poznawcze na kwecie.

Return to “ketrel”

Who is online

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 0 guests