Abilify.. Skutki uboczne..

aripiprazol
  -TMOVE_BUTT AMOVE_BUTT SMOVE_BUTT
lonely
zarejestrowany użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 20, 2016 12:42 am
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: lonely » ndz mar 20, 2016 1:01 am

ja coś napisze od siebie, ablilfly powoduje akatyzję, w moim wypadku są to lęki które nie dają mi normalnie funkcjonować, myśli które są natrętne typu umrę samotnie jako kawaler, nic nie mam poza rodziną i rzeczami których się dorobiłem przez całe życie, nawet to że na garnuszku żyję u rodziców. Lęki te mam tez na Aryzareli. Nie pamiętam aby miał też na ketrelu oraz olzapinie, może miałem ale nie tak nasilone jak na abili. Następnym objawem ubocznym jest drżenie rąk, szczególnie jak mam coś zrobić przy ludziach typu płacić pieniądze w sklepie czy jedzenie pizzy z nowo poznaną dziewczyną. To jest wkurzające! Kolejnym objawem jest budzenie się kilka razy w nocy. Po ketrelu spałem jak zabity. Następnym objawem jest nieostre widzenie, ale to czasem tak mam. Również na ablili mam sztywność mięśni szyji i tułowia. Ktoś nawet zauważył że jestem dziwnie spięty.
Na tym leku ani na innych nie miałem nawrotów choroby, biorę go ponieważ chudnę i jestem gotów do pracy, aktywizuje. Od aryzareli sie ostro tyje tak jak na olza a aryza niby to ten sam lek co abili, nie dajcie się nabrać że to ten sam lek.

pawel153
zarejestrowany użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 21, 2016 7:34 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: pawel153 » pn mar 21, 2016 7:52 pm

Witam czy po abilify ktos mial bole glowy mnie strasznie boli glowa w okolicach potylicy juz nie moge wytrzymac straszny ucisk idzie zwarjowac moze to po rispolepcie bo wieczorem biore rispolept a rano abilify wizyta u psychiatry dopiero na maj niewiem juz co robic bo ten bol utrzymuje sie juz od konca stycznia.

Awatar użytkownika
Matt
moderator
moderator
Posty: 2544
Rejestracja: wt cze 10, 2014 1:50 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: Matt » pn mar 21, 2016 8:59 pm

Ja też biorę rispolept z abilify ale żadnego bólu głowy nie mam.
Może coś innego u ciebie jest przyczyną bólu głowy !?
W całym chaosie jest kosmos
w całym nie porządku sekretny porządek.

pawel153
zarejestrowany użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 21, 2016 7:34 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: pawel153 » pn mar 21, 2016 10:57 pm

Do neurologa juz mam skierowanie ale dopiero na czerwiec tak czekam z dnia na dzien moze przejdzie zeby nie isc na pogotowie ale nic nieprzechodzi taki nie bol tylko ucisk jakby scisk w imadle i do tego niepokoj nie moge sie zbytnio skupic,biore te leki od pazdziernika wszytko bylo ok nawet dobrze sie czulem i wszytko zaczelo sie w styczniu do tego dochodza klopoty ze snem musze brac tabletki na sen bo ten ucisk niepozwala mi usnac.niewiem co robić

Awatar użytkownika
JagodowyWilkołak
zaufany użytkownik
Posty: 6623
Rejestracja: pt lut 06, 2015 2:42 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: JagodowyWilkołak » pn mar 21, 2016 11:21 pm

Worek z lodem na kark, w ten sposób obniżysz ciśnienie w tym miejscu.
Czy sprawdzasz sobie ciśnienie krwi?
Don't worry, be chory. :)

pawel153
zarejestrowany użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: pn mar 21, 2016 7:34 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: pawel153 » wt mar 22, 2016 11:22 am

Niestety to nie cisnienie, cisnienie mam wporzadku wielerazy sprawdzane nawet u lekarza radzinnego a o procz tego biore lek beto zk na unormowanie pulsu i cisnienia.{glowa dalej boli} raczej to jest ucisk,mrowienie nie bol.
bez lekarza sie nieobejdzie tylko to ze terminy dalekie nhhh.

Awatar użytkownika
Erika_Kohut
zaufany użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: sob paź 04, 2014 7:14 pm
Zawód: Trójca
Gadu-Gadu: 48512284

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: Erika_Kohut » wt mar 22, 2016 12:05 pm

To sprawa mięśni, a nie bólu głowy. Mięśnie same się sciskaja i dlatego boli, ja tez tak mam. Kup sobie jakiś dobry magnez i witaminy B, powinno trochę zelzec.
Milosc to iluzja

Awatar użytkownika
Pathetic Heart
zaufany użytkownik
Posty: 146
Rejestracja: czw maja 12, 2016 6:29 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: Pathetic Heart » sob cze 04, 2016 12:00 pm

Jak można złagodzić objawy akatyzji po tym leku? Jestem na około 7,5mg (dokładnie nie da się podzielić, bo tabletka jest bez podziałki). Przeszkadza mi bardzo pobudzenie ruchowe na tyle, że jak usiądę to muszę wstać po kilku chwilach i pochodzić przez chwilę. Mam takie inne dziwactwa, ale najbardziej przeszkadza jak chcę się położyć albo siąść i coś napisać. Chyba nie muszę mówić jak takie ciągłe wiercenie się utrudnia podstawowe czynności. Lek jakoś tam pomaga mi na samopoczucie, więc nie chcę go odstawiać, biorę dopiero około 2 tygodni.
W dół, na boki, wzwyż ku słońcu, na stracenie, w prawo, w lewo
Kto pamięta, że to w końcu jedno i to samo drzewo...

lng
zaufany użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz wrz 11, 2011 2:38 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: lng » sob cze 04, 2016 12:23 pm

To może być wpływ poprzednich leków.

Awatar użytkownika
Erika_Kohut
zaufany użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: sob paź 04, 2014 7:14 pm
Zawód: Trójca
Gadu-Gadu: 48512284

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: Erika_Kohut » sob cze 04, 2016 2:25 pm

Ja na to bralam kolejny lek, przy takiej samej dawce tabletka akinetonu.
Milosc to iluzja

Awatar użytkownika
jojo
zaufany użytkownik
Posty: 2334
Rejestracja: czw gru 11, 2008 8:27 pm

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: jojo » pt lip 01, 2016 4:54 am

Dla mnie skutkiem ubocznym był nawrót objawów choroby, na za małych dawkach: 7.5 mg i 15 mg.

Co do przymusowych ruchów, to czasem ruszam nogami jak się położę i czasem jak siedzę, ale miałam to i na innych lekach...

Jednak to może być skutek skłonności do różnych natręctw, a nie skutek uboczny brania abilify. :think:
To, że jakiś lek komuś służy, nie znaczy że nie zaszkodzi innej osobie. :(

Awatar użytkownika
yato
zarejestrowany użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 28, 2016 7:25 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: yato » pn sie 29, 2016 1:40 pm

Mam przykre doświadczenia z tym lekiem, bo miałem przez niego problemy z sercem i mdlałem.
I have no idea what a human life is.

gosia1983
zarejestrowany użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pt paź 21, 2016 6:35 pm

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: gosia1983 » czw lis 10, 2016 6:18 pm

Choruje od 2,5 roku to moje drugie podejście do abilify pierwsze było 10 mg zolaxa plus 15 mg abilify był o ok potem lekarz abilify podniósł do 30 i była masakra strasznie walilo mi serce teraz mam drugie podejście do tego leku zaczynam od dawki 15 mg abilify i ketrel 50mg zobaczymy jak to połączenie podziała

gosia1983
zarejestrowany użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: pt paź 21, 2016 6:35 pm

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: gosia1983 » pn lis 14, 2016 5:45 pm

5 dzień brania trochę zaburzeń widzenia aktywizuje mnie do działania minęła seność i ciężkość głowy

tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 1712
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: tomsoul » pn lis 14, 2016 6:47 pm

Życze ci powodzenia by ci się udało.


Wróć do „abilify”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] i 0 gości