Abilify.. Skutki uboczne..

aripiprazol
Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze

Abilify.. Skutki uboczne..

Postautor: Peter » czw sty 10, 2008 7:38 pm

Witam.. Już mam ten lek.. Dopiero wieczorem doszedł do apteki.. Choć nic jeszcze nie mogę napisać o działaniu na mnie to kilka słów tylko na temat napisanych tam skutków ubocznych..
To co mnie najbardziej interesowało to przyrost wagi po tym leku.. To może wystąpić rzadziej niż raz na 10tys. przypadków.. Co pokaże życie sam się przekonam.. Co ciekawe w fragmencie po co się ten lek stosuje nie ma wprost napisane że w leczeniu schiz.. Jest napisane ogólnie. . Jak już czujecie jakieś zmiany to piszcie.. Ja też w tym temacie dam znać.. :-)

Awatar użytkownika
Bezpieczny
zaufany użytkownik
Posty: 662
Rejestracja: wt lis 13, 2007 1:26 am
Lokalizacja: Wwa

Postautor: Bezpieczny » czw sty 10, 2008 11:30 pm

Ja dam znać za jakiś tydzień. Bo Abilify bede brał za pare dni. Też jestem ciekaw jak sie sprawdzi.

W działaniach niepożądanych:

Bardzo rzadkie działania niepożądane (mniej niż 1 na 10 tys.)

atak serca :shock:
nagła niewyjaśniona śmierć :shock:
niezwykłe bicie serca
zwiększenie lub zmniejszenie masy ciała
udary i "mini" udary :shock:
Nasz prezydent ? NIE mój!
http://www.bronislawkomorowski.info.pl/
http://www.bronislawkomorowski.tk/

Cudak Tusk i jego cudy: http://www.tuskwatch.pl/ <- rewelacyjna strona.

zero
zaufany użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 9:40 pm

Postautor: zero » pt sty 11, 2008 12:42 am

Bardzo rzadkie działania niepożądane (mniej niż 1 na 10 tys.)

atak serca :shock:
nagła niewyjaśniona śmierć :shock:


czym tu sie przejmowac takie tam dzialania uboczne :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Bezpieczny
zaufany użytkownik
Posty: 662
Rejestracja: wt lis 13, 2007 1:26 am
Lokalizacja: Wwa

Postautor: Bezpieczny » pt sty 11, 2008 7:53 pm

mniej niż 1 na 10 tys. to nie dużo, ale i nie mało! A to są te najrzadsze działania niepożądane, a wszystkich niepożądanych działań jest mnóstwo
Nasz prezydent ? NIE mój!
http://www.bronislawkomorowski.info.pl/
http://www.bronislawkomorowski.tk/

Cudak Tusk i jego cudy: http://www.tuskwatch.pl/ <- rewelacyjna strona.

Awatar użytkownika
zalew
zaufany użytkownik
Posty: 985
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 10:26 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: zalew » pt sty 11, 2008 8:17 pm

No to policz sobie ile ludzi wykorkuje z miliona schizofreników.

100!!!

Moim zdaniem sto zgonów to sporo.
Kupujesz rzeczy których nie potrzebujesz
za pieniądze których nie masz
żeby zrobić wrażenie na ludziach których nie lubisz

Link na czat

Awatar użytkownika
Bezpieczny
zaufany użytkownik
Posty: 662
Rejestracja: wt lis 13, 2007 1:26 am
Lokalizacja: Wwa

Postautor: Bezpieczny » pt sty 11, 2008 8:28 pm

Właśnie napisałem o tym że to wcale nie mało. A Abilify to lek który uważa się za bezpieczny i z małą liczbą skutków ubocznych. A ile jest w ulotce tych niepożądanych działań to głowa mała. A najczęstsze niepożądane działania (np. zaparcia, zawroty głowy, nieostre widzenie) występują więcej niż 1 na 100, ale mniej niż 1 na 10
Nasz prezydent ? NIE mój!
http://www.bronislawkomorowski.info.pl/
http://www.bronislawkomorowski.tk/

Cudak Tusk i jego cudy: http://www.tuskwatch.pl/ <- rewelacyjna strona.

zero
zaufany użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: pt kwie 07, 2006 9:40 pm

Postautor: zero » pt sty 11, 2008 8:49 pm

biore abilify i nie mam zadnych dzialan ubocznych procz nadcisnienia i
wysokiego pulsu ,ale wzialem atenolol i jest dobrze.nie moge z niego zrezygnowac to jedyna szansa dla mnie

Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze

Sen

Postautor: Peter » sob sty 12, 2008 10:51 am

Podobnie jak ktoś już pisał miałem.. To znaczy co 2godz się budziłem.. Tak to dobrze spałem tylko tak często przebudzenia.. I sen nie taki głęboki.. Innych skutków nie odczuwam.. W ciągu dnia nie jestem senny.. Biorę rano pół tabl..

Awatar użytkownika
netka
zaufany użytkownik
Posty: 153
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 7:17 pm
Zawód: analityk internetowy
Lokalizacja: Wonderland

Postautor: netka » sob mar 15, 2008 1:39 pm

biorę Abilify od tygodnia. przez pierwsze dni, gdy byłam na 7,5 mg, myslałam, ze umrę (kołatanie serca, temperatura ponizej 36 - dokładnie35,5!, skoki cisnienia, wyziębienie) gdy po dwóhc dniach wzięłam całą tabletkę, to objawy były mniej nasilone, a dzisiaj? po tygodniu? jest SUPER. wreszcie wstaję z radością z łóżka przed siódmą, a nie po dziesiątej, jak to bywało, robię zakupy, wychodzę z psem... oby to nie było tylko chwilowe... ale myśle ze bedzie OK :)

peter nadal bierzesz Abilify? jak się czujesz?
"Idź własną drogą, Bo w tym cały sens istnienia, Żeby umieć żyć, Bez znieczulenia, Bez niepotrzebnych niespełnienia, Myśli złych..." [Dżem-Do kołyski]

Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze

Postautor: Peter » sob mar 15, 2008 2:00 pm

Witaj netka.. Cieszę się że Tobie również służy ten lek.. Mi naprawdę służy choć na początku były kłopoty z ciśnieniem i także wahała się temp ciała od stanów podgórączk. Do tak jak u ciebie chłodu.. Ale teraz jest ok. Jeszcze jeden ważny plus w moim położeniu to spadek wagi. Średnia to tak prawie 2kg na 10dni. Już prawie 7kg mniej. To mnie cieszy. Na rispolept przytylem dużo. Abilify to fakt aktywizuje. To dobrze.. Trzym się. Dużo zdrowia Ci życzę.:-)

Awatar użytkownika
netka
zaufany użytkownik
Posty: 153
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 7:17 pm
Zawód: analityk internetowy
Lokalizacja: Wonderland

Postautor: netka » ndz mar 16, 2008 9:11 am

Peter, ja coś czuję, że chyba też schudnę, bo mam lekki jadłowstręt, ale myslę, że to nie groźne, wystarczają mi jak na razie dwa posiłki, których i tak do końca nie zjadam. na rispolepcie, a potem na olanzapinie też przytyłam... :(
"Idź własną drogą, Bo w tym cały sens istnienia, Żeby umieć żyć, Bez znieczulenia, Bez niepotrzebnych niespełnienia, Myśli złych..." [Dżem-Do kołyski]

Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze

Postautor: Peter » ndz mar 16, 2008 12:54 pm

Myślę że schudniesz.. Ja także mniej jem. Potrzebuje mniej jedzenia że

Awatar użytkownika
netka
zaufany użytkownik
Posty: 153
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 7:17 pm
Zawód: analityk internetowy
Lokalizacja: Wonderland

Postautor: netka » śr mar 19, 2008 12:29 am

Myślę że schudniesz.. Ja także mniej jem. Potrzebuje mniej jedzenia że
że co?

schudłam już ok. 2 kg. i mam lekki jadłowstręt.
"Idź własną drogą, Bo w tym cały sens istnienia, Żeby umieć żyć, Bez znieczulenia, Bez niepotrzebnych niespełnienia, Myśli złych..." [Dżem-Do kołyski]

bucik86
zarejestrowany użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt cze 29, 2007 11:51 am

Postautor: bucik86 » śr mar 26, 2008 10:00 pm

Ja biorę pół tabletki na dobę 7,5 mg 5 razy w tygodniu i dwa razy w tyg 15 mg na dobę tak zalecił lekarz. (To ze względu na to że 15 mg jest refundowane i dziele na pół) Czuję sie dobrze żadnych skutków ubocznych. Wcześniej brałem całą 15 i czułem sie trochę spowolniony potem brałem sulpiryd wszystko było po nim okej czułem sie normalnie ale pojawił sie mlekotok! a jestem facetem czaicie baze! Także po abilify wszystko ok.

Awatar użytkownika
Chors
zaufany użytkownik
Posty: 2123
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: United States of Love

Postautor: Chors » sob mar 29, 2008 11:52 pm

Ja biorę Abilify od stycznia i czuję się naprawdę dobrze, niemal jak zdrowy :D Ze skutków ubocznych to mam takie: schudłem 4 kilo i śpię do ok. 10:00 i to by było na tyle ze skutków ubocznych. Myślę że ten lek jest chyba najlepszym neuroleptykiem, naprawdę go polecam ;)


Wróć do „abilify”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] i 0 gości