Czy lek Abilify (lub inny zawierający arypiprazol) wywołał u was akatyzję?

aripiprazol
  -TMOVE_BUTT AMOVE_BUTT SMOVE_BUTT

Czy lek Abilify (lub inny zawierający arypiprazol) wywołał u was akatyzję?

Tak
6
75%
Nie
2
25%
 
Liczba głosów: 8

Awatar użytkownika
kotek
zaufany użytkownik
Posty: 528
Rejestracja: ndz lip 26, 2015 2:57 pm
Płeć: mężczyzna

Czy lek Abilify (lub inny zawierający arypiprazol) wywołał u was akatyzję?

Postautor: kotek » ndz mar 06, 2016 8:16 pm

Akatyzja objawia się u mnie bardzo uciążliwym, fizycznym "niepokojem", jest to bardzo nieprzyjemne uczucie utrudniające robienie czegokolwiek. Utrudnia to nawet zwyczajne siedzenie czy leżenie. Akatyzja to pokaźna niewygoda i pokaźne utrudnienie ogólnego funkcjonowania. W przypadku moich problemów to zażycie arypiprazolu okazało się "wpadnięciem z deszczu pod rynnę". Nie wyobrażam sobie dalszego funkcjonowania z tą akatyzją. Nawet pisać jest trudniej.

Awatar użytkownika
Erika_Kohut
zaufany użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: sob paź 04, 2014 7:14 pm
Zawód: Trójca
Gadu-Gadu: 48512284

Re: Czy lek Abilify (lub inny zawierający arypiprazol) wywołał u was akatyzję?

Postautor: Erika_Kohut » wt mar 08, 2016 1:20 pm

No wszystko jest trudniej. Tak, miałam na tym akatyzje, ze nie mogłam wytrzymać. Brałam na to lek, ale nawet to nie załatwiali sprawy. Abilify nie jest taki bezpieczny jak mówią.
Milosc to iluzja

Awatar użytkownika
kotek
zaufany użytkownik
Posty: 528
Rejestracja: ndz lip 26, 2015 2:57 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Czy lek Abilify (lub inny zawierający arypiprazol) wywołał u was akatyzję?

Postautor: kotek » czw mar 10, 2016 11:20 am

Ta akatyzja, którą miałem po Abilify, była wręcz "nieznośna". W poniedziałek zgłosiłem się do przychodni, aby mieć spotkanie z psychiatrą, podczas którego oddałem Abilify za darmo. We wtorek wciąż dokuczała mi wyraźna akatyzja, ale w środę (wczoraj) było znacznie lepiej. Miałem wczoraj zawroty głowy, ale to raczej przez przerwę w stosowaniu paroksetyny, a nie przez Abilify jako takie. Po Abilify miałem też niepokojący "ucisk na serce" i bałbym się, że jeśli dalej brałbym ten lek, to mógłbym sobie poważniej zaszkodzić.

Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze

Re: Czy lek Abilify (lub inny zawierający arypiprazol) wywołał u was akatyzję?

Postautor: Peter » pt mar 11, 2016 5:47 pm

Miałem na początku brania i to także było od lęku... Akatyzja minęła po kilku miesiącach brania leku... Dziś jest pod tym względem w porządku..

birdman
zarejestrowany użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: wt mar 01, 2016 7:31 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Czy lek Abilify (lub inny zawierający arypiprazol) wywołał u was akatyzję?

Postautor: birdman » sob mar 12, 2016 8:22 pm

Ja na 7,5 mg nie mogłem usiedziec w miejscu, przymus robienia czegoś, niepokój etc. Na 15stce jest trochę lepiej. Mam nadzieję że mi to ustapi


Wróć do „abilify”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] i 0 gości