Abilify powoduje u mnie wielkie psychozy i pękanie mózgu

aripiprazol
jastrzab1978
zaufany użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: czw gru 24, 2009 11:15 am

Abilify powoduje u mnie wielkie psychozy i pękanie mózgu

Postautor: jastrzab1978 » pt sty 08, 2016 3:26 pm

Nie wiem co zrobić na tym abilify bardzo źle się czuje. Nie mogę go brać bo mam straszne psychozy

Roy89
zaufany użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: śr sty 16, 2013 7:48 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify powoduje u mnie wielkie psychozy i pękanie mózgu

Postautor: Roy89 » pt sty 08, 2016 4:07 pm

pękanie mózgu :shock:

Awatar użytkownika
karuna
moderator
moderator
Posty: 9870
Rejestracja: pt lut 06, 2015 7:06 pm
Zawód: .
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: smutek wszechświata

Re: Abilify powoduje u mnie wielkie psychozy i pękanie mózgu

Postautor: karuna » pn sty 11, 2016 8:53 pm

Na mnie Abilify dobrze działa. Są pewnie skutki uboczne liczne, ale jest to najlepszy lek jaki znam. Ale jest to lek dla twardzieli z tego co widzę.
Umysł jest jak malarz. Umysł wytworzył złożenia. Wszystkie istniejące światy są obrazami namalowanymi przez umysł.

Awatar użytkownika
tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 1544
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
Płeć: mężczyzna

Re: Abilify powoduje u mnie wielkie psychozy i pękanie mózgu

Postautor: tomsoul » sob mar 05, 2016 11:20 pm

Niech spróbują fenactil to zobaczymy kto jest twardziel :D


Wróć do „abilify”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] i 0 gości