uczucie zmęczenia po abilify

aripiprazol
  -TMOVE_BUTT AMOVE_BUTT SMOVE_BUTT
Awatar użytkownika
creed
zaufany użytkownik
Posty: 241
Rejestracja: czw lis 22, 2012 3:20 pm

uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: creed » czw lis 22, 2012 7:14 pm

Myślę, że jest to dość dobry lek. Na mnie jednak dość dziwnie działa. Jak siedzę to zmusza mnie do robienia czegoś a jak idę gdzieś to czuję zmęczenie. To jest też lek na Chad więc być może hamuje u mnie natyralna energię. Czy ktoś z was tez czuje zmęczenie po abilify?

Awatar użytkownika
ocean
zaufany użytkownik
Posty: 1385
Rejestracja: pn gru 08, 2008 1:13 am

...

Postautor: ocean » ndz lis 25, 2012 8:27 pm

...
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2014 5:17 am przez ocean, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
zdrowy
zaufany użytkownik
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 25, 2011 11:07 pm
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Toruń

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: zdrowy » śr gru 19, 2012 7:48 pm

Mnie Abilify dało kopa, pobudziło do życia :) . Widocznie lek na każdego inaczej wpływa.

Awatar użytkownika
Peter
zaufany użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: sob gru 22, 2007 8:36 pm
Płeć: mężczyzna
Lokalizacja: Pomorze

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: Peter » ndz lis 16, 2014 5:01 pm

tak dokładnie ja tak samo czuję się cały czas zmęczony... Biorę 15mg Abilify...

Awatar użytkownika
schizo11
zaufany użytkownik
Posty: 1047
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:58 am
Płeć: mężczyzna

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: schizo11 » ndz lis 16, 2014 7:28 pm

Tak, brałem krótko Abilify ale bardzo mnie męczył fizycznie. Może to przechodzi z czasem, nie wiem. Ten lek działa różnie na każdego.

Awatar użytkownika
Anime
zaufany użytkownik
Posty: 751
Rejestracja: śr sty 20, 2010 11:01 am
Płeć: mężczyzna
Gadu-Gadu: 48582532

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: Anime » ndz lis 16, 2014 8:02 pm

Ja też odczuwam zmęczenie po Abilifie. Jestem o wiele mniej aktywny i żywszy niż przed zachorowaniem. Często zalegam w łóżku i można powiedzieć, że odpoczywam. Zajmuje mi nieco czasu takie codzienne regenerowanie sił. Kładę się w ciągu dnia i mogę w ciągu paru minut zasnąć na jakąś godzinę. Jak przyjmowałem 30 mg (2 tab.) Abilifa było mi ciężko z tym zmęczeniem. Teraz jestem na 22,5 mg (1,5 tab.) i jest lżej.
.

Awatar użytkownika
schizo11
zaufany użytkownik
Posty: 1047
Rejestracja: śr wrz 28, 2011 10:58 am
Płeć: mężczyzna

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: schizo11 » ndz lis 16, 2014 9:14 pm

Dlatego nie można wierzyć w to, że Abilify każdego aktywizuje bo są osoby na które ewidentnie działa zamulająco. Nie ma leku cudu.

Awatar użytkownika
lea
zaufany użytkownik
Posty: 2890
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 9:52 am
Lokalizacja: tunel czasoprzestrzenny

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: lea » ndz sie 23, 2015 12:18 pm

.
pustamiska pomóż klikając
walka zaczyna się w głowie

tomsoul
zaufany użytkownik
Posty: 1712
Rejestracja: pt maja 16, 2008 5:05 pm
Płeć: mężczyzna

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: tomsoul » sob wrz 05, 2015 8:51 pm

Dla mnie to jest abilishit nawet w dawce 7,5 mg. Totalnie żle się czułem na tym leku. Miałem na nim nawrót choroby. Dla mnie to jest kompletne gówno ale znam bardzo dużo osób które na nim czują się ok. Także nadal nie ma super leku(i wątpie aby powstał za mojego żywota na tym świecie).

Awatar użytkownika
Bardo
moderator
moderator
Posty: 3975
Rejestracja: pn lut 06, 2006 11:32 am
Płeć: mężczyzna

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: Bardo » ndz wrz 06, 2015 8:38 am

Tolerancja leków to bardzo indywidualna sprawa więc wątpię czy kiedykolwiek uda się stworzyć taki neuroleptyk który zaspokoi potrzeby wszystkich. Jeśli chodzi o mnie to na Abilify 7,5mg czuję się dobrze, nie narzekam. Jestem w stanie pracować i normalnie funkcjonować.

Awatar użytkownika
pawel534
zaufany użytkownik
Posty: 2060
Rejestracja: sob lut 18, 2012 1:32 pm
Płeć: mężczyzna

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: pawel534 » czw wrz 10, 2015 5:03 pm

Obecnie biorę abilify 15 mg ale jeszcze razem z solianem ale solian mam mieć odstawiany. Póki co nie odczuwam chyba żadnych skutków ubocznych.

Awatar użytkownika
pawel534
zaufany użytkownik
Posty: 2060
Rejestracja: sob lut 18, 2012 1:32 pm
Płeć: mężczyzna

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: pawel534 » pn wrz 14, 2015 4:37 pm

Biorę już kilka dni 15 mg abilify i nie czuję narazie żadnego zmęczenia ani chyba żadnych skutków ubocznych.

chad_girl_ontop
zarejestrowany użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 29, 2016 10:28 pm

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: chad_girl_ontop » śr mar 30, 2016 12:16 am

mam chad i został mi przepisany lek abilify. na poacaku bardzo mi pomogl bo przestalam odczuwac silny lek i urojenia. natomiast z czasem czulam sie po nim zle - bezsensownie, wrecz mialam mysli samobójcze i szybko odstawilam. teraz mam okres remisji i lekow nie biore ale nie wiem co bedzie jak objawy choroby nawrócą.

Awatar użytkownika
jojo
zaufany użytkownik
Posty: 2336
Rejestracja: czw gru 11, 2008 8:27 pm

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: jojo » pt lip 01, 2016 5:02 am

Od około miesiąca biorę abilify... Zaliczyłam różne dawki: 7.5 mg, 15 mg, a teraz biorę jego 30 mg, ale nie jestem zbyt aktywna...

Zwala mnie z nóg około 21/22 wieczorem, czasem sypiam do czwartej lub trochę dłużej... Jak nie mogę spać, to włączam kompa i korzystam z neta, a potem znów zasypiam... Pokładam się za dnia i czasem się prześpię...

Szybko się męczę, bo jestem ,,duża"- mówiąc eufemistycznie i problemem dla mnie jest choćby wejście na trzecie piętro... Więc rzadko z domu wychodzę...
To, że jakiś lek komuś służy, nie znaczy że nie zaszkodzi innej osobie. :(

lonely
zarejestrowany użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 20, 2016 12:42 am
Płeć: mężczyzna

Re: uczucie zmęczenia po abilify

Postautor: lonely » śr lip 06, 2016 4:20 pm

wg mnie ten stary abilify nie jest taki sam jak ten co teraz sprzedają w aptekach, nie daje kopa i nie można schudnąć na nim


Wróć do „abilify”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] i 1 gość