Cześć

Dział przeznaczony dla nowych użytkowników w celu przywitania się i uzyskanie wstępnych informacji co i jak.
Regulamin forum
Jeśli przychodzisz od razu z konkretnym pytaniem lub problemem, użyj raczej działu "Kto pomoże", lub odpowiedniego działu tematycznego w ogólnej dyskusji.

Proszę też starszych użytkowników o nie rozpoczynanie tu dłuższych dyskusji, a raczej w dziale "nasze środowisko"
Awatar użytkownika
Niemamnie
bywalec
Lokalizacja: z Czarnych Dziur, z Pustek Kul, z Lasu gdzie nie ma Czasu

Cześć

Post autor: Niemamnie »

Ja jestem Łukasz. Jestem co prawda starym użytkownikiem, ale nie zaszkodzi powiedzieć trochę o sobie.
Skończyłem studia biotechnologię, dawne dzieje, porównując stan zdrowia wtedy do teraz to teraz jest dużo lepiej.
Zawodowo jestem programistą, devopsem.

Pierwszą psychozę miałem w 2011 roku, postudiowałem sobie w Olsztynie na kierunku lekarskim, trochę słabo się odżywiałem i za dużo paliłem i papierosów i marihuany, pić alkoholu też za dużo piłem. Czyli pojechałem po bandzie zaraz po liceum, musiałem odreagować lata gnębienia przez rówieśników.
Szczerze mówiąc nie żałuję, dobrze wspominam tamten czas.

Później w był pierwszy pobyt w szpitalu klinicznym psychiatrycznym, nie było źle traktowali pacjentów dobrze, ale leków dowalili a wtedy jeszcze nie miałem tak wysokiej tolerancji na leki jak teraz i czułem się jak zombie.

Poszedłem do lekarza który leczył mnie w klinicznym, wyprowadził mnie z psychozy. Poszedłem na biotechnologię, to były 3 i pół roku studiów skończone z dyplomem inżyniera.

Podczas studiów parę razy byłem po sesji letniej na dziennym, stres mnie wykańczał i musiałem odchorować sesje zimową i letnią w wakacje.

Po studiach wziąłem się za szukanie pracy, byłem na paru stażach unijnych, aż w końcu się dostałem na wymarzone stanowisko.