Odstawienie Leków

  -TMOVE_BUTT AMOVE_BUTT SMOVE_BUTT
User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Odstawienie Leków

Postby Chors » Thu Oct 12, 2006 9:45 pm

Przestałem się leczyć i mam pytanie czy po nagłym odstawieniu leków mogę się spodziewać jakiś skutków ubocznych, pogorszenia samopoczucia czy czegoś w tym rodzaju.Z góry dziękuję za odpowiedzi.

User avatar
JudasHonor
moderator
moderator
Posts: 2068
Joined: Sun Sep 24, 2006 9:04 pm
płeć: mężczyzna
Location: Gdańsk

Postby JudasHonor » Thu Oct 12, 2006 10:15 pm

raczej tak :( ,
jeśli leki są dla ciebie uciążliwe postaraj się je zmienić na inne.
Kolejny dzień pełen nowych możliwości.

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Thu Oct 12, 2006 10:25 pm

Chciałem zmienić leki ale lekarz powiedział że rispolept jest dla mnie dobry.

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Fri Oct 13, 2006 1:08 am

Brałem też cilon na depresję.

User avatar
Darius
moderator
moderator
Posts: 2362
Joined: Tue May 16, 2006 12:19 pm
Location: 3miasto

Postby Darius » Fri Oct 13, 2006 12:46 pm

Cześć Chors!
Po dostawieniu leków możesz spodziewać wszystkiego, łącznie z powrotem psychozy. Z tego co wiem leki powinno odtawiać stopniowo powoli zminiejszając dawki, tak aby z czasem dojśc do zera. Nagłe odstawienie leków może wywołać wstrząs w oraganiźmie/\.
Pozdrawiam
Kocham życie - ale czy życie kocha mnie???

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Fri Oct 13, 2006 1:03 pm

W sumie to ja nie miałem psychoz :) Niewiem po co to g... biorę.

User avatar
tricky
zaufany użytkownik
Posts: 110
Joined: Fri Aug 25, 2006 5:38 pm
płeć: mężczyzna
Location: z Polski

Postby tricky » Fri Oct 13, 2006 3:42 pm

Możesz spróbować. Z mojego doświadczenia a rzucałem leki już wiele razy początkowo przez jakiś tydzień lub dwa utrzymuje się złe samopoczucie ale potem jest coraz lepiej. Może huśtawki nastrojów są większe ale przy odrobinie szczęścia i samozaparcia można z tym żyć. Przyznam się że w weekend albo po paru bezsenych nocach czasem łyknę sobie 25mg Klozapolu dla odpoczynku.

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Fri Oct 13, 2006 3:46 pm

Ja jeden dzień nie biorę i czuję się super, wariuję, świruję, jestem radosny, CZAD :!: :!: :!: :!: :D :D :D :D

User avatar
tricky
zaufany użytkownik
Posts: 110
Joined: Fri Aug 25, 2006 5:38 pm
płeć: mężczyzna
Location: z Polski

Postby tricky » Fri Oct 13, 2006 3:51 pm

No, tak. Tylko nie okazuj zbyt tej radości. Będzie też i smutek i inne uczucia. Po prostu panuj nad sobą i nie daj się ponieść a wszystko się jakoś ułoży

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Fri Oct 13, 2006 3:55 pm

Piję za twoje zdrowie, Abraxosie :D :!:

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Sat Oct 14, 2006 11:11 am

Czy agresywność może być objawem odstawienia leków czy to wczorajsza wódka wychodzi :?: :?: :?:

Dzikus
zarejestrowany użytkownik
Posts: 18
Joined: Wed Aug 09, 2006 7:40 pm

Postby Dzikus » Sat Oct 14, 2006 6:14 pm

też odstawilem rispolept i czuje sie o wiele lepiej , przestalem byc warzywem , jednak wróciły natrętne mysli . ale wole obłęd odd przymulenia . a agresja pewnie jest od kaca chors hehe

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Sat Oct 14, 2006 6:26 pm

Ja też wolę obłęd od przymulenia. Byłem wielki mogłem wszystko a teraz jestem cienias. :cry:

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Sun Oct 15, 2006 1:47 pm

Wziąłem leki i wracam do lekarza. Mam schizy w nocy. Boję się. Temat nieaktualny nie piszcie.

User avatar
Chors
zaufany użytkownik
Posts: 2123
Joined: Wed Sep 20, 2006 1:15 pm
Location: United States of Love

Postby Chors » Mon Oct 16, 2006 4:12 pm

Znowu śpię 12 h, samopoczucie się popsuło, nic mi się nie chce, może jednak nie brać tych leków, sam już nie wiem co gorsze - pobudzenie i bezsenność czy zły nastrój. Poradźcie mi coś ,proszę bo ja już nie wiem co robić.


Return to “leki, terapie”

Who is online

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot], seebek and 0 guests